עוד כתבות בנושא

כתב"מ בשמי הרצליה ביום כיפור

כלי טיס לא מאויש חדר להרצליה ופגע במבנה בית אבות בעיר, כתב"מ נוסף יורט  מול חופי הרצליה. ככל הנראה ללא נפגעים הפסקות חשמל באיזורים שונים בהרצליה

ירוט בשמי הרצליה ביום כיפור
ירוט בשמי הרצליה ביום כיפור

יום כיפור לא שקט, שני כלי טיס לא מאוישים שהגיעו ככל הנראה מעירק חדרו לשמי הארץ מול הרצליה ויורטו, כתוצאה מהירוט נפלו רסיסים במקומות שונים בעיר, הפגיעה המשמעותית הייתה בבית אבות בעיר שם פגע אחד הכתבמ"ים במבנה, כל דירי בית האבות שהו במרחבים מוגנים ולא נפגעו.

במקביל התפוצץ שנאי של חברת החשמל ליד אוניברסיטת רייכמן מה שגרם לרעשים חריגים שנדמו לירי, נשללה האפשרות של ירי בהרצליה. צוותי חברת החשמל מטפלים בהחזרת החשמל.

יריב פישר ראש עיריית הרצליה כתב: " מייד לאחר קבלת העידכון על הפגיעה בבניין הגענו לשטח עם כוחות השיטור העירוני, משטרת ישראל, עובדים סוציאלים, מהנדסים, הפיקוד, כב״א ומד״א. ‏דבר ראשון טיפלנו בדיירים של בית האבות – לבדוק שאין מקרים של פציעה והעובדות הסוציאליות פעלו ותמכו בכל הדיירים. אחרי שהבנו שאין נפגעים, למעט פצוע קל, מהנדסים שלנו סרקו את הבניין לבדוק שאין צורך בפינוי כללי.

‏הטיפול באירוע בבית האבות הסתיים, לאחר החזרת החשמל והסריקות בשטח. היה לנו הרב מזל באירוע, צוות מסור של בית האבות מסדיר את החזרה לחדרים ואף דייר (למעט החדר שנפגע) לא פונה. ‏אנחנו ממשיכים בתגבור כוחות לאורך החג ואני מבקש מהתושבים באזור, אם זיהיתם חפץ – לא לגעת בו, יש לקרוא מיד למ״י. החור בבניין כוסה כבר הלילה בגאווה בדגל ישראל."

אחד הסרטונים המדהימים היה סרטון שצולם מגג בית בעיר בו נראה כלי הטיס מעל בניינים בעיר..

עדכון מרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית: במהלך יום הכיפורים הגיעו לכלל המיונים במרכז הרפואי מאיר מקבוצת כללית כ-300 איש שנזקקו לטיפול רפואי, מתוכם כ-145 ילדים. למיון מבוגרים הגיעו כ-152 איש מהם 35 עקב התייבשות, חולשה ועילפון.

"ד"ר אהוד רוזנבלום, מנהל המחלקה לרפואה דחופה ילדים במרכז רפואי מאיר מקבוצת כללית: "לקראת החג נערכנו בצוות רפואי וסיעודי מתוגבר וכן בפי 5 ציוד ותרופות לעומת סופי שבוע רגילים. ואכן, היה זה אחד מימי הכיפור העמוסים ביותר שידענו. כבר מעט לפני כניסת הצום החלו להגיע ילדים עם פציעות,
כאשר החלק הארי שלהן הן חבלות גפיים, שברים וחתכים. רוב התאונות היו כתוצאה מנפילות מאופניים או כתוצאה מילדים הולכי רגל אשר רוכבי אופניים פגעו בהם". עוד הוסיף ד"ר רוזנבלום כי "לשמחתנו לא היו חבלות מסכנות חיים. רבים מהילדים חבשו קסדה ומעטים נזקקו לסי טי ראש".

בנוסף, במהלך החג גם הגיחו לאוויר העולם בחדרי הלידה במאיר 13 תינוקות חדשים.

 

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן