עוד כתבות בנושא

"תנו לה לפרוש בכבוד"

עשרות סייעים הגיעו לפתחה של עיריית הרצליה כדי לתמוך בשוש דקל – אחראית הסייעים, שנערך לה שימוע על ידי העירייה. "שוש תמיד הייתה מסורה ותמכה בנו בכל דבר. ההחלטה לערוך לה שימוע תמוהה בעינינו, בייחוד שהיא רגע לפני צאתה לפנסיה"

 עשרות סייעים התייצבו לצדה של שוש דקל , שעובדת בעירייה מזה 29 שנים. לדברי הסייעים, מדובר באישה שנתנה את כל כולה למען ילדים עם מוגבלויות ברוב שנות הקריירה שלה ולפני כ-4 שנים מונתה למנהלת הסייעים מטעם העירייה.

הסייעים שהגיעו לפתחה של העירייה כדי לתמוך בשוש, מוסיפים כי בעוד 11 חודשים היא אמורה לפרוש לפנסיה וחבל שגורמים לה לעזוב בדרך שלדבריהם מבזה אותה. "הרעיון להעביר אותה מתפקידה לספרייה רגע לפני הפרישה – לא מסתדר לנו", הם אומרים.

"נרקיס בן ארויה אחת הסייעות שהגיעו לתמוך בשוש: "אני מכירה את שוש המון שנים. היא תרמה רבות למערכת של החינוך המיוחד בעיר. תמיד תמכה בכל הסייעות והסייעים ועוזרה לנו בכל בעיה. היא אנושית ומקצועית וצריך להשאיר אותה בתפקידה עד לפרישתה". 

יוסי, סייע נוסף שהגיע לתמוך בשוש, פונה לראש העיר ומבקש: "אל תתנו לשוש לצאת לפנסיה בצורה כזו – זה לא מכבד. אני עובד כסייע בחינוך המיוחד כ-10 שנים. שוש אף פעם לא אכזבה אותי. הגעתי לתמוך בה כי זה מגיע לה".   

מעיריית הרצליה נמסר: "איננו דנים בתקשורת בענייני הפרט של מי מעובדי העירייה". 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן