עוד כתבות בנושא

"אם יקרה לי משהו ספרו עלי בבירה וצחוקים" זוכרים את רועי נגרי ז"ל

"אם יקרה לי משהו ספרו עלי בבירה וצחוקים" יום ההולדת ה29 של רס"ן רועי נגרי ז"ל נחגג כמו שהוא היה רוצה בטורניר כדורעף חופים שערכו משפחתו וחבריו עם בירה וצחוקים

אם יקרה לי משהו
רס"ן רועי נגרי ז"ל
"אם יקרה לי משהו ספרו עלי בבירה וצחוקים" זוכרים את רועי נגרי ז"ל. עשרות חברים ובני משפחה התאספו ביום שישי בחוף הים של הרצליה לציון יום הולדתו ה29 של רס"ן רועי נגרי ז"ל מפקד צוות ביחידת הלוט"ר שנהרג ב7 באוקטובר בקרב גבורה בקיבוץ בארי.  רועי נגרי, בנם של מיכל, לשעבר מנכ״לית עיריית רעננה ושל שמוליק. אחיהן של גל וגאיה. התחתן חודש וחצי לפני נפילתו עם שי. זינק מביתו בראש חייליו בבוקר ה7 באוקטובר ונהרג בקרב.
 
 
 
מיכל נגרי זאב בילסקי ושמוליק נגרי
 
מאוחדים באהבתם המשותפת לרועי.  ארגנו משפחתו וחבריו טורניר כדורעף חופים "עם בירה וצחוקים" כמו המורשת אותה רצה להשאיר. אחת מפעולות ההנצחה לזכרו של רועי היא תוכנית המנטורינג והמנהיגות על שם רס”ן רועי נגרי ז”ל. תוכנית הליווי החצי שנתית בה יעברו הבוגרים תהליך התפתחות אישית בעזרת הכוונת מנטורים אישיים  התוכנית מחברת בין בוגרי יחידת הלוט"ר  למנטורים מהעולם העסקי ועולם ההתפתחות האישית. מטרת התוכנית היא להכווין, להעצים ולפתח את בוגרי היחידה על מנת לחזק את השפעתם החיובית על עצמם, סביבתם והחברה הישראלית כולה.
בין האורחים שבאו לכבד את זכרו של רועי היו ראש עיריית הרצליה יריב פישר, ראש העיר לשעבר של רעננה זאב בילסקי.
 
 
שמוליק נגרי אביו של רועי כתב: יומולדת לנגרי. יש משהו באנרגיה של החברים שסובבים אותנו, את גל , גאיה , רועי, אפילו סתם אנשים שנקרים בדרכנו נוגעים בנו לרגע וממשיכים בעולמם ,שהופכים כל אירוע שקשור לנגרי לשלמות, כזו היתה גם חגיגת יום ההולדת שארגנו לנגרי בטורניר כדורעף החופים. החיבוק והתמיכה האין סופיים שחווה המשפחה מכל הסובבים מאז השביעי באוקטובר וגם כשאין לנו את היכולת והאנרגיות להשיב חזרה אפילו אחד לא ויתר כולם כולם ללא יוצא מהכלל ממשיכים לעטוף אותנו באהבה ללא תנאי.תודתנו על כך. ו..צוות נגרי..לפעמים מרגיש לי שגם אם הם יצטרכו להוריד את הירח עבור המפק״צ , הירח פשוט ירכין ראש ויבין שדינו נגזר. לחבורה המדהימה הזו אתם הרוח החיה. אוהב לעולם."

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. לוגי הגב

    ומי זכה במקום הראשון ???

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן