עוד כתבות בנושא

אף עין לא נשארה יבשה…הספר של אורי ג'רבי ז"ל

סמ"ר אורי ג'רבי ז"ל מהרצליה שנפל במלחמת "חרבות ברזל" כתב בילדותו ספר שמעולם לא ראה אור, נעמי אימו של אורי, הגיעה ליריד הספרים הגדול בהרצליה והקריאה פרק מהספר לקהל המבקרים

צילום: דוברות עיריית הרצליה

הערב, נעמי ג'רבי, אימו של אורי, הגיעה ליריד הספרים הגדול בהרצליה והקריאה פרק מהספר לקהל המבקרים.

סמ"ר אורי ג'רבי ז"ל מהרצליה, שנפל בקרב בחאן יונס שבדרום רצועת עזה, ב-18 בינואר, אהב ספרים עוד מילדות, ובגיל 9 כתב ואייר ספר שעד השבוע לא ראה אור – "מוטציות נגד חייזרים מן המאדים".

עיריית הרצליה קיימה השבוע את יריד הספרים הגדול של הרצליה, במסגרת אירועי 'חודש הקריאה' בעיר, ובו נחשפה לראשונה היצירה של אורי, בדיוק כפי שכתב ואייר אותה, בעמדה מיוחדת שהוקדשה לאורי, עם כל הספרים שאהב.

הערב, הגיעה ליריד נעמי ג'רבי, אימו של אורי, והקריאה פרק מתוך הספר של בנה לקהל המבקרים ובהם ראש העיר הרצליה, יריב פישר, שהגיע להתרגש יחד עם כולם.

ראש העיר הרצליה, יריב פישר, אמר: "הספר שאורי ג'רבי ז"ל כתב בילדותו, נותן לנו הצצה לעולמו הפנימי, לחוכמה ולרגישות של העלם המקסים הזה. אף עין לא נשארה יבשה למשמע הסיפור מפי נעמי היקרה, וכולי תקווה שהוא יגיע לכמה שיותר אנשים שיקראו, יתרגשו וינצרו את אורי בליבם. העיר הרצליה מחבקת את בני משפחת ג'רבי ומשתתפת בצערה הכבד."


ניתן לקרוא את ספרו המרגש של אורי ג'רבי, "מוטציית נגד חייזרים מן המאדים", באתר הספרייה העירונית הרצליה, בקישור: https://herzliya-lib.org/events/120/

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן