עוד כתבות בנושא

החל מחודש ספטמבר הקרוב:תוספת של למעלה מ-50 אחוז בשירות התחבורה הציבורית בעיר

עיריית הרצליה קיימה מפגש הסברה לתושבים בנושא שיפור התחבורה הציבורית בעיר

צילום: דוברות עיריית הרצליה.

מהלך נוסף של העירייה לשיפור התחבורה הציבורית בהרצליה – החל מחודש ספטמבר הקרוב יזכו התושבים לתוספת של למעלה מ-50 אחוז בשירות התחבורה הציבורית בעיר, כך לפי מכרז השרון של משרד התחבורה. השינוי הצפוי יביא לקיצור חלק מהקווים, להגדלת תדירות האוטובוסים ויוסיף מסלולים מהשכונות למרכז העיר, לרכבת ולאזור התעסוקה.

לפי משרד התחבורה – בזכות תגבור הקווים בהרצליה, כל 2 דקות ייצא אוטובוס מתחנת הרכבת בהרצליה לאזור התעסוקה בשעות השיא.

עיריית הרצליה קיימה מפגש הסברה לתושבים בסינמטק הרצליה, ובמקביל בזום, בנושא שיפור שירות התחבורה הציבורית בהרצליה. בכנס השתתפו, ראש העיר, יריב פישר, ממלא מקום וסגן ראש העיר, איל פביאן, והצוותים המקצועיים בעירייה, במשרד התחבורה ובנתיבי איילון.

התושבים קיבלו הסברים מפורטים על השינויים הצפויים בשירות התחבורה הציבורית בעיר ולאחר מכן התקיים פאנל מקצועי עם שאלות מהקהל, בהשתתפות: ממלא מקום וסגן ראש העיר, מחזיק תיק התחבורה, איל פביאן, מנהלת אגף תשתיות, תנועה ותחבורה, אביבה מלכה, מנהלת מחלקת תחבורה ציבורית ובת קיימא, הדר מיכל, מנהל תחום תחבורה ציבורית מחוז מרכז ברשות הארצית לתחבורה ציבורית במשרד התחבורה, חיים כהן, מתכנן תחבורה ציבורית, ד"ר רוברט אסחאק וממונה תכנון תחבורה ציבורית, נתיבי איילון, עדי דנה.

ניתן לצפות בהקלטה של המפגש, ולפנות לשאלות נוספות, באתר העירייה, בקישור: https://bit.ly/4fiqrM5

צילום: דוברות עיריית הרצליה.
צילום: דוברות עיריית הרצליה.

ראש העיר, יריב פישר, אמר: "שמנו לנו למטרה להקל ולהיטיב ככל שניתן עם התחבורה והניוד בעיר, ואנו עושים זאת בדרכים מגוונות ויצירתיות, ומשקיעים משאבים רבים: כחלק מתפיסת העולם הליברלית והחופשית, לאחרונה הצטרפנו למערך התחבורה הציבורית "נעים בסופ"ש"; פתחנו בפיילוט ייחודי של "הקטר" – שאטלים ללא תשלום המסיעים את משתמשי הרכבות, שרבים מהם סטודנטים, מתחנת הרכבת לאזור האוניברסיטה, דרך הספורטק וחזרה; עיבינו את מערך האופניים השיתופיים BZ bike באזור תחנת הרכבת; אנו מפתחים את שבילי האופניים בעיר והופכים אותם ממקטעים בודדים, לרשת של שבילים שתאפשר רכיבה רציפה, בתוך העיר ועד החיבור לתל-אביב; ממש לפני שבוע השלמנו את פרויקט החיבור שני צירי התנועה המרכזיים של מערב העיר – בין שדרות אלי לנדאו לרחוב אבא אבן – ובכך אפשרנו נסיעה רציפה ומהירה למערב העיר, ישר עד לים ולאזור התעסוקה. וכמו שאומרים – היד עוד נטויה ואנחנו רק מגבירים."

ממלא מקום וסגן ראש העיר, מחזיק תיק התחבורה, איל פביאן, אמר: "בתור מחזיק תיק התחבורה החזון שלי הוא שרוב תושבי הרצליה ייסעו בתחבורה הציבורית ועל כן אנו שואפים יחד עם משרד התחבורה לייעל אותה ולשפר אותה כדי שתוותרו על הרכב הפרטי. היעד הוא להפוך לעיר ש-66% מהניידות בה היא באמצעות תחבורה ציבורית, הליכה, מיקרו מוביליטי ותחבורה מקיימת. נסיעת האוטובוסים היא נדבך חשוב בהשגת היעד ולכן אנו שואפים בעירייה להגדיל את מספר נתיבי התחבורה הציבורית בעיר. הקשר המקצועי והאמין עם הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, משרד התחבורה ונתיבי איילון חשוב לנו מאוד על מנת להגיע ליעד שלנו. קיימנו אתמול מפגש הסברה חשוב מאוד עם הציבור ואנחנו נקיים עוד מפגשי הסברה נוספים בנושא זה בשבועות הקרובים".

המידע המפורט על השיפורים הצפויים בתחבורה הציבורית, יפורסם באתר העירייה ויישלח לציבור בימים הקרובים.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן