עוד כתבות בנושא

חוף מציצים

חוף מציצים, השתמשתן בשירותים הציבוריים שבחופי הים בהרצליה? תקוו שהצילומים שלכן לא יגיעו לאתרים פורנוגרפיים

חוף מציצים
מצלמות בשרותים בחופי הרצליה

חוקרי משטרת גלילות במחוז תל אביב עצרו בימים האחרונים לחקירה שני חשודים אשר התקינו מצלמות בשרותי נשים בחוף הים בהרצליה וצילמו  נשים במצבים אינטימיים – היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרם בבית המשפט.

במשטרת גלילות של מרחב ירקון התקבלה השבוע תלונה ממנה עלה חשד לביצוע עבירות מין ועבירות נוספות. לאחר קבלת התלונה וביצוע פעולות חקירה ראשוניות עצרו שוטרי משטרת גלילות שני חשודים בני 22, תושב ת"א ותושב חולון, אשר חשודים בהתקנת המצלמות שתיעדו נשים במצבים אינטימיים, על מנת למכור את הצילומים לאתרי פורנוגרפיה.

במסגרת החקירה, תפסו השוטרים חומרי חקירה לרבות מכשירי טלפון ניידים, מחשבים וחומרים מצולמים. יום (חמישי) בית משפט השלום בתל אביב האריך את מעצרם עד מחר לצרכי החקירה. החקירה בנושא נמשכת. 

תגובת עיריית הרצליה לארוע תפיסת העבריינים שצילמו בשירותים בחוף, ע"י משטרת ישראל: עיריית הרצליה רואה בחומרה רבה ובשאת נפש את ארוע העבריינות ואנו תיקווה שמדובר בארוע בודד וחריג. רשות החופים ערכה סריקות מקיפות בכל המלתחות ותאי השירותים הציבוריים לאורך חופי הים במטרה להבטיח את פרטיותם של המשתמשים. כמו כן, ראש העיר יריב פישר הודיע כי יתוגברו סיורי הביטחון בחופים, בדגש על סביבות ותוך תאי השירותים.

פישר ציין כי "אנו נגלה אפס סובלנות לארועים מסוג זה ולעבריינות בכלל. בשם הציבור, העירייה תפעל בכל הכלים העומדים לרשותה על מנת להביא את הנאשמים לדין".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן