עוד כתבות בנושא

טרגדיה נוראית בהרצליה ילד נרצח על ידי אימו

טרגדיה בהרצליה אישה כנראה תחת התקף פסיכוטי רצחה את בנה ואת הכלב דקרה מאבטח בקניון, בחיפוש בביתה נמצאה גופת בנה

טרגדיה בהרצליה
החשודה ברצח, צילום רשתות חברתיות לפי סעיף 27 א

ילד בן שש נמצא ללא רוח חיים עם פצעי דקירה בערב יום שלישי, בבית ברחוב החליל בהרצליה. המשטרה מתייחסת למקרה כחשד לרצח. מוקדם יותר היום, אישה בת 33 מהרצליה נעצרה בקניון שבעת הכוכבים כשהיא נושאת גרזן. המשטרה עצרה אותה במקום. מאבטח בקניון נמצא עם פציעות קלות, והמשטרה חוקרת את פרטי האירוע.

האישה נחשדת כאמו של הילד שנמצא ללא רוח חיים.

בעקבות האירוע בקניון, כוחות משטרה ושיטור עירוני הגיעו לכתובתה של החשודה, ומצאו את גופת הילד כשהיא נושאת סימני דקירה. לא הילד ולא האישה היו מוכרים קודם לכן לשירותי הרווחה. בנוסף, נמצא בבית גם כלב מת, שלפי החשד נדקר למוות על ידי האישה.

ראש העיר הרצליה יריב פישר הגיע לזירת הארוע

ראש העיר יריב פישר הביע זעזוע עמוק מהארוע הטראגי. "בעת הזו ממש כוחות שיטור עירוני וצוותי עובדים סוציאלים של העירייה נמצאים בזירה על מנת לסייע לכוחות המשטקה ולתמוך בתושבי השכונה"

תושבות ותושבי קהילת גליל ים ברגעים קשים אלו עיריית הרצליה איתכם ועבורכם. העירייה נערכה למתן תמיכה רגשית
והמוקד העירוני בטלפון 106 תוגבר בפסיכולוגים ועובדים סוציאלים בכדי לתת מענה טלפוני 24/7 במידת הצורך.

משטרת מחוז תל אביב נמסר: "היום בשעות הערב, התקבל דיווח במוקד משטרת מחוז תל אביב, אודות מציאת גופת ילד כבן 6 עם סימני אלימות קשים עליה בדירה בהרצליה.
כוחות גדולים של משטרת גלילות וחוקרי זירה של מרחב ירקון, הגיעו למקום ופתחו בחקירת נסיבות האירוע. פקד מחוז תל אביב, ניצב פרץ עמר הגיע לזירה וקיים הערכת מצב, בהשתתפות מפקד מרחב ירקון, תנ"צ יחיאל בוהדנה. החקירה הוטלה על היחידה ללוחמה בפשיעה של משטרת מרחב ירקון".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן