עוד כתבות בנושא

ממצוקה לנתינה אין סופית

פולי אמר, תושבת הרצליה, שצמחה מבית עם קשיים כלכליים ועברה לא מעט בחייה, מסייעת כעת לעשרות תושבים מהרצליה. בסוף השבוע דאגה לקבלת פנים חמה לדביר, חייל מילואים שנפצע ועבר להתגורר בעיר

עשרות תושבים המתינו להגעתו של דביר, חייל מילואים בן 25, שנפצע בתקרית עם מחבלים שיצאו ממנהרה בחאן יונס ופגעו בטנק בו שהה. חברו לטנק נפצע ונהרג. פולי אמר, שאחראית על קבלת פנים המרגשת מספרת על הקשר עם קצינת הנפגעים של דביר ועל העזרה שבדרך: "כששמעתי את סיפורו של דביר, גייסתי עשרות תושבים שיקבלו את פניו בדרכו לדירה. דאגתי למלא עבורו את המקרר ולסייע לו בכל מה שיצטרך".

מאז ה-7.10 ומלחמת חרבות ברזל, קמו מאות ארגונים ומתנדבים שמסייעים למפוני העוטף, למשפחות הנרצחים ולחיילי צה"ל. פולי עמר, תושבת העיר וחברת סיעת הליכוד, הצטרפה גם היא לשורת המתנדבים ומסייעת מאז תחילת המלחמה לכל מי שזקוק.

אם שמה מצלצל לכם, זאת מאחר ורק לפני כשנה וחצי היא נראתה עומדת עם שלטים ברחבה של עיריית הרצליה. שם שבתה רעב כאות מחאה על חוסר הטיפול לטענתה בבעיית הדיור שלה ושל בעלה אבי, חולה בסרטן ומשותק בפלג גופו התחתון.

פולי (50) ואבי (53), הורים לשני ילדים בוגרים, מתגוררים בבית פרטי בהרצליה. לפני 12 שנים חלה אבי, בעברו בעל מוסך בהרצליה, בסרטן הערמונית וכתוצאה מהמחלה, נותר משותק בפלג גופו התחתון – בעקבות ניתוח שעבר בעמוד השדרה. לדבריה של אמר, מצוקתה לא הניאה אותה מלהירתם למען הקהילה בשעת משבר.

 

"הסיוע לאחרים בדמי מאז היותי צעירה. לא היו לי חיים קלים ולצערי אני מכירה את הרגשת חוסר האונים. סבי לילו מכלוף, לימד אותי שלא משנה מה מצבך – תמיד תעזור למי שיש לו פחות ממך.

בשנת 2011 הקמתי את מחאת הדיור כאן בעיר הרצליה ומאז פונים אליי מאות משפחות. אני משמשת כנציגת הציבור מטעם סיעת הליכוד בעיר ומטפלת בנושאים של רווחה, חינוך, מסייעת לתושבים לממש את הזכויות שלהם מול העירייה ובכלל. מסייעת בנושאים שקשורים לזכויות הילד, עזר מציון ובנושא אלימות.

מאז ה-10.7 אני מסייעת לחיילים, משפחות מפונים והורים שכולים שמגיעים לעיר או חיים בה. אני מתווכת בין המשפחות והחיילים לבין בעלי עסקים בעיר, כמו מסעדות, מכולות, חנויות בגדים ועוד".

אמר מספרת שמרפסת ביתה הפכה למחסן של מזון, בגדים וציוד. בנוסף היא מפקחת על צוות של מבשלות למען החיילים והמשפחות וידה עוד נטויה".

ממצוקה לנתינה אין סופית
פולי אמר ממצוקה לנתינה אינסופית

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן