עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה חתמה על אמנת העיר הבריאה

היום, יום ב', התכנסה באולם המליאה בעירייה, ועדת הבריאות העירונית לטקס חתימה על אמנת העיר הבריאה של 'רשת ערים בריאות בישראל'.

טקס החתימה. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

הרצליה הצטרפה לרשת ערים בריאות לפני כ-22 שנים, מתוך אמונה במטרותיה, בדרך פעולתה ומתוך הכרה בחשיבות הדאגה לבריאות התושבים.

בטקס השתתפו: ראש העיר, יריב פישר, סגן ראש העיר ויו"ר ועדת הבריאות העירונית, עופר לוי, יו"ר רשת ערים בריאות בישראל, ד"ר מילכה דונחין ונציגים מבתי החולים, קופות החולים ועמותות העוסקות בהיבטים שונים של תחום הבריאות בהרצליה.

על פי האמנה, הרצליה תפעל לאימוץ העקרונות והאסטרטגיה לפיתוח בריאות וקיימות, למען יוכלו הדורות הבאים ליהנות מבריאות ומאיכות חיים טובה יותר. הרצליה תפעל לאמץ מדיניות של צמצום פערים בריאותיים; תבחן את ההשלכות הבריאותיות של החלטותיה; תבצע תכניות לקידום הבריאות ומניעת מחלות והיפגעות; תפתח ותשמור על השטחים הפתוחים בעיר ותבטיח נגישות אליהם לכלל הציבור; תשתף את הקהילה בתהליכי קבלת החלטות ובמימוש תכניות בנושאים הנוגעים לבריאותם ולאיכות חייהם; תקיים שיתוף פעולה בין תחומי ובין מגזרי; תשפר את זמינות ונגישות שירותי הבריאות לכלל האוכלוסייה; תשתתף בפעילויות של רשת הערים הבריאות בישראל ותפתח קשרים עם ערים בריאות ברחבי העולם, לשם שיתוף המידע ובהתנסויות.

ראש העיר, יריב פישר, אמר: "חלק מחזון העיר מדבר על כוחה של קהילתיות וחיבוריות, גם למען בריאות הציבור. המערכות העירוניות ממלאות את החלל של המדינה – גם אירועי החירום האחרונים הוכיחו שהכוחות המקומיים יודעים להגיע ראשונים ולתת את הסיוע הנדרש. החתימה על האמנה תאפשר לנו להיות חלק מעשייה רחבה וחדשנית בתחום הבריאות ותאפשר לנו להעשיר את אפשרויות הפעולה ביחד."

סגן ראש העיר, יו"ר ועדת הבריאות העירונית, אמר: "הרצליה חרטה על דיגלה פיתוח והובלת תוכניות ופעילויות רבות בכל מסגרות העיר ובקהילות, למען קידום בריאות התושבים בכל הגילים. מחלקת הבריאות העירונית פועלת ומאמצת עקרונות ואסטרטגיה של עיר בריאה ומקיימת, סביבה עירונית בריאה ודואגת לצמצום פערים בריאותיים."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן