עוד כתבות בנושא

פישר: "הפגיעה בתלמידי התיכונים חייבת להעצר"

עיריית הרצליה וראש העיר יריב פישר, מצטרפים לעתירה לנקוט פעולה מיידית ולהורות על הזנת הציונים לתלמידים בדחיפות, לפני מועדי ב' של בחינות הבגרות

ראש העיר הרצליה, יריב פישר. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

הפגיעה החמורה בתלמידי החטיבות העליונות ובעיקר בבוגרות ובוגרי י"ב שסיימו 12 שנות לימוד ועוד רגע מתגייסים לשרת את המדינה, חייבת להיעצר מיד.
מרכז השלטון המקומי, והנהגת ההורים הארצית יעתרו לערכאות משפטיות כנגד משרדי החינוך והאוצר במטרה לסיים את הסחבת הבלתי נגמרת של כלל הגורמים.

תלמידי ישראל הפכו בני ערובה בקרב הורדות ידיים בין המורים לבין הממשלה ולשר החינוך לא אכפת. ההתעללות בבני הנוער שעברו כל כך הרבה בשנים האחרונות, חייבת להיפסק באופן מידי.
ראש העיר הרצליה יריב פישר אמר "לא ניתפס איך מדינה שמבקשת מהילדים לתת כתף ולהתגייס לצבא לא טורחת ליישב סכסוך מתמשך בין האוצר למורים ולאפשר לילדים את הזכות הבסיסית לדעת מה הציון שקיבלו בבגרויות על מנת לחשב את מסלולם לעתיד".
המדינה חייבת להפסיק מיידית את הפגיעה בזכויות הבסיסיות של התלמידים – היא לא עושה זאת ולכין אין ברירה – בית המשפט יצטרך להורות לה לפעול מיידית."

המשנה לראש העיר ומחזיקת תיק החינוך, גלילה יבין, ציינה: "בני ובנות הנוער שהתגלו במלוא תפארתם בחודשים האחרונים, שנרתמו עם פרוץ המלחמה למאמץ האזרחי ועומדים לפני גיוס ראויים לכל הערכה. במקום להוקיר להם תודה ולסייע להם לסיים את שנת הלימודים ובחינות הבגרות בצורה ראויה המדינה עושה בהם שימוש ציני במאבקים בינה לבין המורים. גם אנשי החינוך עברו שנה מאתגרת בה נדרשו להוות עוגן של שפיות במציאות הזויה. תפקידו של משרד החינוך למצוא פתרונות לאתגרים הרבים במערכת ולהגיע להבנות עם נציגי המורים."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן