עוד כתבות בנושא

תודה דן, ברוך הבא יהוא – יהוא אורלנד מונה למאמן בני הרצליה

בני Ofek Dist הרצליה הודיעה על מינויו של יהוא אורלנד למאמן הקבוצה לעונה הקרובה, עם אופציה של הקבוצה להאריך את ההסכם בשנתיים נוספות.

קרדיט צילום: עמית ברמן

אורלנד פרש ב-2016 ממשחק פעיל לאחר 17 עונות בליגת ווינר סל, במהלכן שיחק בין היתר באשקלון, הפועל ירושלים, הפועל חולון, ראשון לציון, נתניה ואשדוד. לאחר הפרישה ממשחק אימן שימש במחלקת הנוער של עמק חפר עמה זכה בעונת 2020/21 בגביע ובאליפות ליגת העל לנוער. לאחר הזכייה באליפות עם עמק חפר, עבר אורלנד לאימון בוגרים כשאימן את הפועל חבל מודיעין, הגיעה איתה לחצי גמר הפלייאוף ונבחר בעונת 2021/22 למאמן העונה של הליגה הלאומית. בעונה שעברה אימן אורלנד את עירוני רעננה מהליגה הלאומית והגיעה איתה לרבע גמר הפלייאוף. אורלנד גם משמש כמאמן נבחרת הקדטים.

מאמן הקבוצה, יהוא אורלנד: "אני מאוד שמח ונרגש להגיע לבני הרצליה, מועדון שבמשך שנים שואף להתמודד בצמרת ולהתחרות ואני מאמין שנוכל להמשיך לעשות זאת בשנים הבאות. אני מודה להנהלת הקבוצה על האמון בי וההזדמנות לאמן בליגה העל, אנחנו נשאף ליצור פה קבוצה אטרקטיבית, מחויבת, תחרותית שתנסה לעשות דברים יפים בליגה, ואני כבר מצפה להתחיל לעבוד. אני מבקש להודות לעירוני רעננה על תקופה יפה ושנתנו לי את ברכת הדרך״.

מוקדם יותר השבוע הודיע מאמן הקבוצה דן שמיר על רצונו לקחת פסק זמן מאימון כדורסל.
דן שמיר: ״אני רוצה להודות מכל הלב למשפחת בני הרצליה, ובמיוחד ללני ולאלדד על כל מה שעשינו ביחד. אחרי יותר מ-20 שנה כמאמן, החלטתי שזה זמן טוב בשבילי לקחת פסק זמן, ואני רוצה להודות להנהלת הקבוצה שהסכימה לאפשר לי להשתחרר. עברנו עונה מאתגרת כמו לא מעט אנשים במדינה, ואני מאחל לבני הרצליה את כל ההצלחה שאפשר בעונה הקרובה ובהמשך הדרך. תודה לכל הצוות, למאמנים המצויינים גולן, ליעד ואביעד, לשחקנים, לזאב, לעמית ולאיציק האחד והיחיד. מעבר לכדורסל, ולכל העבודה המשותפת, בזכותכם חזרתי הביתה, ואני והמשפחה שלי תמיד נזכור את זה. תודה על הכל, דן״.

יו״ר הקבוצה, אלדד אקוניס: ״אני רוצה להודות לדן, על המסירות, על העבודה הקשה, על הרגעים הטובים יותר ופחות בעונה מאתגרת מאוד. דן הגיע אלינו אחרי שנים מחוץ לישראל ועשה ויתורים גדולים בשביל להגיע אלינו. בשבועות האחרונים היינו עמוק בהכנות ופגישות עם שחקנים לגבי העונה הבאה, כך שהבקשה של דן לעזוב הפתיעה אותנו מאוד, אולם בפגישה אתמול עם דן הבנתי שהוא שלם עם ההחלטה האישית שלו ואת הצורך לקחת פסק זמן מאימון. אני מעריך מאוד את דן, גם כמאמן וגם כאדם, שמח שיצא לנו לשתף פעולה שוב בשנה החולפת, ואני מקווה ומאמין שבעתיד כשדן יחליט לחזור ולאמן דרכינו עוד יפגשו ונוכל לממש כמה מהדברים שלא מימשנו העונה״.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן