עוד כתבות בנושא

ועכשיו לחלק האומנותי

רן שלהבי לשעבר מנכ״ל האגודה למען הלהט״ב בישראל נבחר לשמש כמנהל האגף לתרבות, נוער וקהילה בעיריית הרצליה

ועכשיו לחלק האומנותי
רן שלהבי. צילום: נועם עטיה.

שלהבי (37), בעל תואר ראשון בכלכלה מאוניברסיטת רייכמן, החל את דרכו המקצועית בתחומי הפרסום והשיווק ושימש בין היתר כמנהל תחום במחלקת השיווק של דיזנגוף סנטר, כמנהל אסטרטגיה במשרדי פרסום שונים וכסמנכ״ל האגודה למען הלהט״ב.

בהמשך התמנה כמנכ״ל האגודה למען הלהט״ב והוביל מהלכים אסטרטגיים חשובים ובהם המאבק הציבורי על הורות ואימוץ, הקמת המרכז הטרנסי וארגון ארצי ללהט״בים בחברה הערבית, הקמת חמ״ל הסיוע הקהילתי במלחמת חרבות ברזל, התיקון לחוק משפחות שכולות שמכליל זוגות בני אותו מין וקמפיין מילואימניקים גאים.

ראש העיר, יריב פישר, בירך את רן, ואמר: "אנו ממשיכים להחזיר את הדופק הפועם לעיר וכעת מצרפים לשורותינו את רן שלהבי שמביא איתו ניסיון עשיר בהובלת מהלכים, יוזמות, פעילויות ואירועים גדולים. רן בעל רקורד חברתי מובהק שנלחם למען נושאים שאנו בעירייה מאוד מאמינים בהם ומקדמים לאורך כל השנה. רן מביא איתו ערכים של מקצוענות, מסירות ויחסי אנוש טובים. אני מאחל לרן הצלחה גדולה בתפקידו החדש."

רן שלהבי: "תרבות ופנאי וחיזוק קהילות מקומיות הם הדרך לחבר בין אנשים מכל קצוות החברה וגם להעניק לכל קבוצה מענה ייעודי משלה – מכל גיל, מכל תחום עניין.

בהרצליה יש מגוון רחב מאוד של פעילות תרבותית וקהילתית והמגמה היא לייצר כמה שיותר מעורבות תושבים והשפעה אמיתית על ההיצע והיוזמות שלנו כעירייה גם בתחומי התרבות וגם בעבודה הערכית והמשמעותית מול קהילות בעיר ובמיוחד מול הנוער שלנו – דור העתיד.

אני מתחיל את התפקיד בהתרגשות גדולה ומודה מאוד לראש העיר, לסגנית ראש העיר הממונה על התרבות ולמנכ״לית העירייה על בחירתם בי ומצפה מאוד להגשים יחד חלומות גדולים למען תושבות ותושבי הרצליה״.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן