עוד כתבות בנושא

למרות הלחץ בני הרצליה שומרת על הבית בסדרת הגמר

הקרב על האליפות בכדורסל מתנהל לא רק במגרש, בימים האחרונים מופעלים לחצים כבדים על ראשי בני הרצליה לוותר על יתרון הביתיות ולהעביר את סדרת הגמר להיכל מנורה מבטחים, בתגובה הוציאה הקבוצה הודעה שעושה סדר

אורן אהרוני, זופי אבדיה, שון דאוסן, יאיר קרביץ בפתיחת העונה שעברה

הודעת  בני Ofek Dist הרצליה לקראת סדרת הגמר

בימים האחרונים מופעלים לחצים כבדים על ראשי המועדון לוותר על יתרון הביתיות ולהעביר את סדרת הגמר להיכל מנורה מבטחים. אנו חושבים שהודעות אלו רק מחממות את האווירה ואין בהן צורך.

לפני מספר שנים העפילה הפועל אילת למשחקי הגמר שהתקיימו בשיטת 2 משחקים בית\חוץ ומשחק הבית נערך באילת ללא שום בעיה וללא שום ניסיון לטעון שאין לשחק את משחק הבית באילת. לא קיימת סיבה שמשחקי סדרת הגמר בהרצליה לא יעברו בצורה טובה ושקטה, בדיוק כמו שמשחקי הכדורסל מתקיימים בהרצליה במשך עשרות שנים. גם בקרב אוהדי הרצליה ישנם ביקושים עצומים לכרטיסים ואנחנו נאלצים לסרב לאלפי בקשות רכישה של אוהדי הקבוצה. לו היה אולם של 3000-4000 צופים בהרצליה הוא היה מתמלא באוהדי הקבוצה.

בני הרצליה הציעה בפגישה שנערכה לקראת הגמר לקיים את 2 המשחקים הראשונים באולם נטרלי וגדול, ואם יתקיים משחק שלישי תישמר להרצליה הזכות לקיים את המשחק באולמה הביתי, ולשמור את יתרון הביתיות. הצעה זו סורבה על ידי הצד השני וכיבדנו אותה. אתמול עלתה הצעה להעביר את סדרת הגמר כולה להיכל מנורה מבטחים, אולם לאחר התייעצות עם הצוות המקצועי והשחקנים בקבוצה הוחלט לדחות הצעה זאת ולשמור על יתרון הביתיות של הקבוצה.

הכדורסל הישראלי מורכב מקבוצות גדולות וקטנות, עם אולמות גדולים וקטנים. בני הרצליה פעלה השנה עם התקציב הנמוך בליגה ועשתה עונה מוצלחת מאוד, השחקנים והקבוצה זכו ביתרון הבתיות לסדרת הגמר בצדק ואין סיבה שיוותרו עליה. אנחנו צועקים בכל מקום אפשרי במשך עשור כבר על בניית אולם חדש. ישנה קרקע, ישנו תקציב, ותמיכה של עיריית הרצליה לנושא. הכל מוכן ומחכים רק לקול הקורא שיאפשר את בניית האולם החדש בהרצליה. כולנו תקווה שזה יקרה במהרה ובפעם הבאה שהרצליה תגיע למעמד מכובד שכזה זה יהיה באולם חדש וראוי, וכמונו שגם בנס ציונה, אילת, גליל עליון ועוד מקומות בארץ יבנו מתקנים ראויים וגדולים, אולם עד שזה יקרה, גם אם קבוצות אלו יגיעו לגמר ראוי שיזכו לארח באולמן הביתי. והיה ויש קבוצות שחושבות שלא ראוי שקבוצות קטנות יזכו לארח בביתן סדרת גמר, אז אפשר לחזור להכרעה בשיטת הפיינל פור עד אשר יהיו אולמות גדולים וראויים מספיק לכל קבוצות הליגה לצורך הכרעה בסדרות. למעבר להכרעה בסדרות יש גם מחיר – שקבוצה תזכה לארח באולמה הביתי והניסיון לשנות זאת הוא לא ספורטיבי ולא הוגן.

בין בני הרצליה להפועל חולון יש מערכת יחסים טובה, אין דם רע בין המועדונים ואין סיבה שיהיו בעיות. אנחנו מכבדים את הפועל חולון ומוקירים אותם על העונה הנהדרת שהם עשו בליגה ובאירופה. אנחנו קוראים לכל המעורבים להתרכז בכדורסל ונאחל לסדרה מצויינת וספורטיבית על המגרש ומחוצה לה כמו שמגיע לליגה ולקבוצות המשתתפות, ושהקבוצה שתהיה הטובה ביותר תנצח.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן