עוד כתבות בנושא

אבירם כהן מונה למנהל בית הספר בן צבי בהרצליה

איש החינוך, בעל יותר מ-15 שנות ניסיון במערכת החינוך והתמחות בחינוך מיוחד, ייכנס לתפקיד בשנת הלימודים הקרובה. ראש העיר יריב פישר: "יוביל את תלמידי בן צבי להישגים גבוהים ולערכים טובים"

אבירם כהן מונה למנהל בית הספר בן צבי בהרצליה
אבירם כהן מונה למנהל בית הספר בן צבי בהרצליה

מינוי חדש במערכת החינוך בהרצליה: אבירם כהן מונה למנהל בית הספר בן צבי ויחל את תפקידו עם פתיחת שנת הלימודים הקרובה.

כהן מביא עמו ניסיון של למעלה מ-15 שנים במערכת החינוך. הוא בעל תואר שני בחינוך ופסיכולוגיה מאוניברסיטת תל אביב ומוסמך קורס מנהלים. לאורך השנים התמחה בתחום החינוך המיוחד, בדגש על הפרעות התנהגות ולקויות למידה.

במסגרת תפקידיו הקודמים שימש כסגן מנהל בית ספר, מחנך, רכז גיוס, מנחה קבוצות ומוביל פיתוח קריירה בחינוך, וצבר ניסיון ניהולי ופדגוגי במגוון מסגרות חינוכיות.

"בית הספר הוא מרחב חינוכי של למידה, צמיחה, קידום והכלה, שבו כל תלמיד ותלמידה צריכים להרגיש שייכים, בטוחים ונראים. אני מאמין בחינוך המבוסס על זיהוי וחיזוק החוזקות של כל תלמיד ותלמידה, מתוך ראיית הטוב, העצמת מסוגלות ובניית תחושת ערך והצלחה.

אני שואף להוביל בית ספר המייצר אקלים חיובי, מכבד ומצמיח, המעודד סקרנות, מצוינות והתפתחות אישית, לצד ערכים וקהילתיות".

ראש עיריית הרצליה, יריב פישר, בירך על המינוי ואמר:

"מערכת החינוך העירונית ממשיכה לגייס לשורותיה את נשות ואנשי החינוך הטובים והערכיים ביותר. אבירם הוא איש חינוך מנוסה ומוערך, בעל ניסיון עשיר, ידע רב, מקצועיות ויחסי אנוש מצוינים. אני מאחל לאבירם הצלחה גדולה בתפקידו, ואני סמוך ובטוח שהוא יוביל את תלמידות ותלמידי בית הספר בן צבי להישגים גבוהים ולערכים טובים".

המינוי מצטרף לשורת מינויים שביצעה עיריית הרצליה לקראת שנת הלימודים הקרובה, כחלק מהיערכות מערכת החינוך העירונית וחיזוק צוותי הניהול בבתי הספר בעיר.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן