עוד כתבות בנושא

אות הוקרה לפעילים חברתיים מצטיינים בהרצליה

21 תלמידי כיתות י"ב בתיכונים בעיר קיבלו אתמול בערב מראש עיריית הרצליה, משה פדלון, את אות הפעיל המצטיין לשנת תשפ"א, על התנדבותם במגוון תחומים, בהם: חינוך והדרכה, חירום והצלה, פעילות חברתית, תרומה לקהילה ועוד

המתנדבים נבחרו על פי המלצות של אנשי החינוך והמקומות בהם התנדבו, ותוך עמידה בקריטריונים של התנדבות במשך 3 שנים לפחות, בשני תחומים או יותר.

במיוחד השנה ולמרות מגבלות הקורונה הוכיחו התלמידים המצטיינים, שאפשר תמיד לתרום ולעשות למען האחר, תוך שמירה על בריאותם ובריאות הקהילה. מתוך 21 המצטיינים, יובל לוי מבית ספר "הנדסאים",    ואריאל ורסולקר מבית ספר "אופק", נבחרו לפעיל מצטיין מחוזי.

 טקס פעיל מצטיין מתקיים בהרצליה מדי שנה, במהלכו ראש העירייה מעניק תעודת הוקרה ושי לבני הנוער שבלטו בעשייתם החברתית. השנה, למען שמירה על בריאות המשתתפים, הטקס התקיים בלשכת ראש העירייה, בקבוצות קטנות לפי חלוקה לתיכונים. בטקס השתתפו ראש העירייה משה פדלון, מ"מ וסגנית ראש העירייה איה פרישקולניק, מנהל אגף החינוך ד"ר יעקב נחום, מפקחות משרד החינוך, מנהלי בתי הספר, צוותי החינוך החברתי ומשפחות המתנדבים.

 ראש העירייה, משה פדלון, אמר בטקס: "כל שנה מחדש אני מתרגש לראות את בני הנוער בהרצליה תורמים מזמנם ומתנדבים בעיר למען עזרה לזולת ושיפור החיים של התושבים. אתם, המתנדבים, מהווים קבוצה מופלאה של אנשים, שפועלים במסירות, מתוך אכפתיות ורצון לעזור, ומעניקים לעיר את הרוח הטובה של סולידריות ושיתוף. תלמידים רבים נוספים בעיר עושים יום יום באהבה ובמסירות למען הקהילה, בתנועות הנוער, בחונכויות, בסיוע לאחר ועוד וראויים להערכה על פועלם. אני רוצה להגיד לכם הערב תודה ענקית".

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן