עוד כתבות בנושא

איך לבחור את תסרוקת החתונה המושלמת

אין ספק כי חתונה הוא אחד האירועים המרגשים ביותר עבור הכלה, היא חייבת שהכל יהיה מושלם, וכן הפרטים הקטנים הם הפרטים החשובים ביותר. הכלה בוחנת את האפשרויות שלה; החתן מנסה לכרוך את אישיותו סביב הכלה החדשה; לא פעם גם החתנים עושים שינויים בתסרוקת שלהם לקראת החתונה, למרות שברוב המקרים מדובר שיער קצוץ מסורק עם ג'ל. רצוי מאוד להתמקד במרכז האירוע, אם לא בחלקו העליון. הכלה כבר השקיעה זמן ומאמץ רב בהכנות. היא צריכה להקדיש את מירב תשומת הלב שלה לבחירת השמלה הנכונה. למרות שלגודל השמלה יש חשיבות, לצבע השמלה יש משמעות רבה. היא זו שכל העיניים יימשכו אליה.

צבעי השמלה (לבן כמובן)

צבע השמלה חשוב, אך לא חשוב כמו צבע השיער. לצבע השיער יש חשיבות היסטורית. הכלה תצטרך לבחור את צבע שיערה לפני היום. בהתאם לעידן ולסגנון החתונה, הכלה יכולה לבחור בין צבעים מעורבים. שוקולד ובלונדיני תות הם הצבעים המעורבים הנפוצים ביותר. אחרי הכל צבע השמלה בטוח שיהיה לבן, אז מה עוד נשאר לבחור בצבעי שמלת כלה.

תסרוקת חתונה

סגנון שיער הכלה הוא החלק החשוב ביותר במראה כולו. תסרוקת החתונה הקלאסית היא החלק החשוב ביותר בנראות של כל כלה. ככל שהכלה מתבגרת כך התסרוקת הופכת חשובה יותר. היא יכולה להכין תסרוקת נמוכה או תסרוקת גבוהה יותר אך לא יכולה לערבב בין שני הסגנונות. בנות ישראליות בדרך כלל משרטטות את התסרוקת ומנסות לדבוק בה. צורת המתאר היא שקובעת את המראה הסופי של הכלה. אם המתאר נראה גדול מדי, אז היא פשוט מעבה את התסרוקות והשיער באמצעות שימוש בתוספות שיער.. אם המתאר קטן מדי, אז היא רק מעבה את התוחם ומשתמשת בתכשירים קוסמטיים נוספים שיש לכל מעצב שיער שיוצרים מראה של נם.

תסרוקת החתונה של הכלה היא בהחלט הדבר המעניין ביותר להסתכל עליו. וכמובן את גם חייבת להזמין לאירוע צלם מגנטים שיגיע ויתעד את כל מה שקורה ביום המיוחד שלך.

את יכולה לבחור בהתאם לסגנון האישי שלך. אבל יש כמה דברים שאת צריכה לשקול לפני שאת בוחרת. צורת פניה חשובה מאוד מכיוון שהיא תקבע את המראה הסופי של התסרוקת. מומלץ מאוד להציץ בכמה ספרי תסרוקות ומגזינים לקבלת דוגמאות לסגנונות שונים.

התאמת התסרוקת לצורת הפנים

כעת, לאחר שנקבעה צורת הפנים, הדבר הבא שיש לקחת בחשבון הוא אורך השיער. היא יכולה להיות בעלת שיער ארוך או קצר; זה תלוי בסגנון הכלה. אם לכלה תספורת קצרה יותר, יהיה קשה להביא מראה ייחודי לשיערה. עדיף שהכלה תישאר בין התספורת הקצרה האהובה עליה ותבחר את הטוב ביותר מבין כל אפשרויות התסרוקת שלה. היא גם צריכה להתרחק מלהיות תסרוקות דומות מאוד לאלה של כוכבות מפורסמות אחרות. כדי לבחור את התסרוקת שמחמיאה לכלה, עליה לשקול את צורת הכלה ואת אורך השיער. היא יכולה גם לבקש ממעצב השיער ליצור סגנון וירטואלי על ידי שינוי הדמיה ממוחשבת. הכלה תצטרך גם להסתכל על צורת פניה ובחירות הסגנון. צורת פניה לא בהכרח חותמת את גורל התסרוקת. מה שאומר שכל מעצב שיער מקצועי יודע שחייבת להיות התאמה לצורת הפנים.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן