עוד כתבות בנושא

(אין) מים סוערים בקאנטרי הרצליה

"סגרו לנו את הבריכות, ואת חדר הכושר. המתחם מוזנח ברמה שאפילו את הדשא לא משקים. כרגע החוגים הם כל מה שנותר לנו ונראה שגם אותם הולכים לסגור", כך אומרת פלורה מיאלי, שמנויה בקאנטרי וחברה בוועד שהתגייס כדי לשפר את מצבו.תושבי הרצליה ומנויי הקאנטרי בעיר מתלוננים על הזנחה והעדר שקיפות בכל הנוגע להמשך פעילותו
עיריית הרצליה לוקחת אחריות על הקאנטרי

"סגרו לנו את הבריכות, ואת חדר הכושר. המתחם מוזנח ברמה שאפילו את הדשא לא משקים. כרגע החוגים הם כל מה שנותר לנו ונראה שגם אותם הולכים לסגור", כך אומרת פלורה מיאלי, שמנויה בקאנטרי וחברה בוועד שהתגייס כדי לשפר את מצבו.

לדברי פלורה, מצבו של הקאנטרי הולך ומדרדר בשנים האחרונות והוא סובל מהזנחה. פלורה שמנויה בקאנטרי ברחוב ז'בוטינסקי בהרצליה כ-40 שנים מאז הוקם, מוחה על יחס העירייה וקבוצת האחים עופר השקעות שמפעילים את המקום. לדבריה הובטח לה, לוועד ולתושבים שהמקום קבל היתר בנייה לשיפוץ המקום, אך בינתיים שום דבר לא קורה. 

פלורה: "אם לא דיי בכך שלא התחילו בשיפוצים – עכשיו סגרו לנו גם את הבריכה הגדולה בטענה שיש נזילה. כרגע נותרנו רק עם החוגים. אין לנו בריכה, אין לנו מכון כושר ומבחינתנו זוהי תעודת עניות לעיריית הרצליה. פעם הקאנטרי שלנו נחשב להכי טוב וכיום נותרנו במקום הכי מוזנח". 

לדבריה של פלורה, מצבו של המקום הולך ומדרדר מזה 10 שנים. חדר הכושר סגור שנים כאשר גם הסאונות והג'קוזי סגורים. הבריכה האולימפית המקורה נותרה בשימוש אך לאחרונה נסגרה גם היא בשל ליקויים.

 

פלורה מיאלי - המתחם מוזנח ברמה שאפילו את הדשא לא משקים

מעופר קיט נמסר: לאורך עשרות שנים שימש הקאנטרי כמרכז בילוי מוביל ואיכותי לתושבי הרצליה והסביבה והיה חלק משמעותי וחשוב בחיי הקהילה. לאחר עשרות שנים, במהלכן בוצעו עבודות תחזוקה ושידרוג, הקאנטרי זקוק לשיפוץ מאסיבי או לבנייה מחדש ואנו נמצאים בדיאלוג פורה הדוק ורציף עם גורמי העירייה הבכירים ביותר, על מנת להגיע לפתרון הנכון והטוב ביותר לרווחת תושבי העיר וציבור המשתמשים. אנו מודעים לאי הנוחות ומצרים על כך, ופועלים לקצר את לוחות הזמנים לקבלת החלטה ככל הניתן.
לאחרונה התגלתה בבריכת השחיה דליפה חוזרת, שמקורה טרם הוברר. האחרויות והמחוייבות לביטחון השחיינים אילצה את הנהלת הקנאטרי להשבית את הפעילות בבריכה, ואנו פועלים, בעזרת גורמי מקצוע, לאתר את מקור הדליפה ולנסות להחזיר את המצב לקדמותו ולחידוש הפעילות.

מעיריית הרצליה נמסר: "הנושא ניבחן בימים אלו ממש על מנת לקדם את הפתרונות הטובים ביותר לתועלת הציבור"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן