עוד כתבות בנושא

אירוע "אתנה הולכות רחוק 2022" יוצא לדרך

משרד התרבות והספורט, היחידה לספורט נשים אתנה ועיריית הרצליה מקיימים את אירוע הדגל של ספורט הנשים בישראל – "אתנה הולכת רחוק".

אירוע אתנה הקודם שהתקיים בהרצליה. צילום: רימון.

יום שישי, 28.10, שעה 09:00, בפארק הרצליה.
 
אירוע "אתנה הולכות רחוק" של משרד התרבות והספורט והיחידה לספורט נשים אתנה, כבר הפך מזמן למסורת. השנה, בשיתוף עם עיריית הרצליה והתאחדות הספורט לבתי-הספר, ממשיכים את המסורת ומקיימים יחדיו את אירוע הדגל של ספורט הנשים בישראל – אתנה הולכות רחוק 2022.
 
האירוע יכלול מתחם ענק ועשיר בתכנים עבור המשתתפות: במה אקטיבית, מגוון מתחמי פעילות ספורטיביים, פארק חבלים, פעילויות במסגרת "אפשרי בריא", דוכני מזון ומכירה, ואירוע הצעדה המסורתי באורך 3 ק"מ בפארק במסגרת יום ההליכה הבין-לאומי.
האירוע ללא עלות, יש להירשם מראש באתר העירוני, בקישור: https://bit.ly/3DijUQV
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "אנו שמחים לארח גם השנה את "אתנה הולכות רחוק", שהוא אירוע מעצים המאפשר לנשים לתת ביטוי ליכולותיהן. הרצליה היא עיר שוחרת בריאות וספורט שמקיימת במהלך כל השנה פעילויות ואירועים המעודדים אורח חיים בריא. העירייה משקיעה משאבים רבים לטובת הקמת מגרשי ספורט, אולמות, מתחמים וחוגים, במגוון רחב של ענפים וקטגוריות."
 
מ"מ וסגנית ראש העירייה, מחזיקת תיק הנשים, איה פרישקולניק, ציינה: "בהרצליה אנו מקיימים מגוון רחב של אירועים, יוזמות ותוכנית לקידום מעמד האישה ואורח חיים בריא בקרב תושבות ותושבי העיר. אני מזמינה את כל הציבור להצטרף לאירוע הספורט החשוב ולהתחיל את בוקר יום השישי בפארק יחד אתנו."
 
סגן ראש העירייה, מחזיק תיק הספורט, עופר לוי, אמר: "הרצליה ממשיכה להוביל בספורט והשנה אנו מפיקים בפעם השנייה את "אתנה הולכות רחוק", אירוע הספורט הגדול בארץ עבור נשים ונערות. תחום הספורט והפעילות הגופנית מקדם אורח חיים בריא ונמצא בסדרי העדיפויות במדיניות העירונית. אני קורא לנשים ולנערות מכל רחבי העיר להגיע לפארק הרצליה וליהנות מאירוע חשוב ומיוחד זה".

אירוע אתנה הקודם שהתקיים בהרצליה. צילום: רימון.

עיסוק בפעילות גופנית קבועה כבר הוכח מדעית כמשפר בריאות כוללת. ארגון הבריאות העולמי ממליץ על 300 דקות פעילות גופנית בשבוע בעצימות מתונה, כלומר באופן הגורם לעלייה קלה אך ניכרת בקצב הנשימה והדופק.
פעילות גופנית וספורט חשובה לכל אדם בכל גיל, מינקות ועד לגיל השלישי. היא משפיעה לטובה על הבריאות הפיזית והנפשית, תורמת לאיכות החיים, ומפחיתה את הסיכון למחלות כגון סרטן, לב, שבץ מוחי, לחץ דם, סכרת מסוג 2 והשמנה. 
 
יום ההליכה העולמי בישראל יתקיים במשך יום אחד, בתאריך 28.10, ויתפרס על פני מספר מתחמים ברשויות השונות. במהלך היום יתקיימו בכל רחבי הארץ מהבוקר פעילויות הליכה במסגרות שונות: רשויות מקומיות, בתי ספר וגני ילדים, צה"ל, אוניברסיטאות, אתנה הולכות נכון, מקומות עבודה ועוד.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן