עוד כתבות בנושא

איריס אגר מונתה למנהלת בית-ספר 'יצחק נבון'

איריס אגר מונתה למנהלת בית-ספר 'יצחק נבון', החל משנת הלימודים הבאה.

איריס אגר. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

איריס, נשואה ואמא ל-3 ילדים, בעלת תואר ראשון ושני במנהל עסקים באוניברסיטת בן-גוריון.
איריס עבדה כאנליסטית שיווק ובחרה לעשות הסבה לתחום החינוך. היא בוגרת התכנית להכשרת מנהלים מטעם "אבני ראשה" ובעשור האחרון עבדה בבי"ס "היובל" בתל אביב, שם כיהנה כסגנית מנהלת, חברת הנהלה, רכזת אנגלית, רכזת שכבה, מחנכת ומורה לאנגלית.
 
איריס אגר אומרת: "אני מתרגשת וגאה להצטרף לקהילת חינוך מפוארת בהרצליה. השאיפה שלי היא להוביל פדגוגיה איכותית עם תחושת שייכות ויחסים בינאישיים מצוינים תוך שיתופי פעולה. אני מאמינה שחשוב לראות כל אדם, להתייחס אליו ולמשוך אותו למצוינות ועשייה מתוך אתגר, סקרנות ורצון ללמוד ולהתפתח."
 
מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, בירך את איריס, ואמר: "העירייה משקיעה משאבים רבים לקידום תחום החינוך והערכים בעיר, ואני גאה לומר שילדי הרצליה מוצבים במדדים הגבוהים ביותר של מערכת החינוך מדי שנה. אני מאחל לאיריס הצלחה גדולה בתפקידה, ואני סמוך ובטוח שהיא תוביל את בית-הספר להישגים גבוהים, שיטיבו עם התלמידות והתלמידים."
 
סמנכ"ל אגף החינוך והערכים, ד"ר יעקב נחום, אמר: "אני מאחל לאיריס דרך צלחה בהובלת בית הספר בתחומים פדגוגיים, ערכיים וחברתיים. מנהל החינוך והערכים ימשיך להצעיד ולהכין את המערך החינוכי בעיר לקראת אתגרי העתיד".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן