עוד כתבות בנושא

איתי ומיה חזרו הביתה

חודשיים בדיוק לאחר שנחטפו לעזה שבו האחים לבית רגב לגבולם והתקבלו בשיירות של דגלים ברחובות הרצליה. תושבי העיר קיבלו אותם בשירה ובהנפת דגלי ישראל

מיה ואיתי חזרו הביתה
ראש עיריית הרצליה מקבל את פניהם של מיה ואיתי רגב צילום באדיבות אסף עמר הרצליה העיר שלי

הרבה זמן לא נראו רחובות הרצליה שמחים כל כך כמו שנראו בשעה שבה חזרו האחים איתי ומיה רגב לביתם והתקבלו על ידי ההמונים המריעים. התושבים עמדו בצדי הדרך במסלול נסיעתם הביתה – רחוב בן גוריון מצומת כדורי, עד צומת רבי עקיבא.

מבין כל עשרות הסיפורים של החטופים נדמה ששחרורם של איתי ומיה נגע בלבבות יותר מכל. אחרי שעם ישראל ליווה בדריכות את שחרורה של מיה הפצועה מהשבי חיכו לשמוע אות חיים גם מהאח שחבריו מעידים עליו שהוא שובה לב ומלא קסם ובו בזמן "שטותניק" אמיתי. איתי שיחק כדורגל עד כיתה י"א ברמת השרון ובמכבי הרצליה, הוא אוהד את בית"ר ירושלים ואת ברצלונה, אבל מעל הכל הוא קרוב מאוד לאחותו. לראיה, השניים בילו יחד במסיבת השלום שהפכה למסיבת הדמים.

למעשה איתי לא היה אמור להיות במסיבה, אבל הפתיעה אותו כשקנתה לו כרטיס בזמן שהשניים היו בחופשה משפחתית במקסיקו. עם שחרורו עטפה אותו המשפחה באהבה. הדודה לילך אבוהב סיפרה לחדשות 12 על ההתרגשות מחזרת השניים לישראל: "אושר שאי אפשר לתאר אותו, משפחה שנולדה מחדש. אין מילים לתאר את המצב הזה, אנחנו רוצים לחבק אותם מחדש".

לא רק המשפחה, אלא כל עם ישראל רץ לחבק את שני האחים שהדביקו את כולם בשמחת החיים המתפרצת שלהם, בהם הזמר שלומי שבת שהגיע לבית החולים סורוקה כדי לבקרם ולא השאיר אף עין יבשה כששר להם מכל הלב. 

 

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון: "העיר הרצליה שמחה ונרגשת על חזרתם של מיה ואיתי הביתה. תושבי העיר מחבקים אותם בהמון אהבה ואנו בעירייה נעשה הכל על מנת לעזור ולסייע להם בכל מה שיזדקקו. אנו מייחלים לשובו במהרה של עומר שם טוב, תושב העיר, ושחרורם של כל החטופים בארץ. לא ננוח עד שכולם יחזרו אלינו במהרה, בריאים ושלמים."

במשפחה מבקשים לכבד את הפרטיות של איתי ומיה ולא להתקרב לאזור המגורים שלהם, כדי לאפשר להם להתאושש ולחזור לחיים בקצב שלהם.

אחרי חזרתם נותר עוד תושב העיר שכל הרצליה מחכה לראותו בבית – עומר שם טוב, בן 21 מהרצליה שהשתחרר משירות צבאי לפני עשרה חודשים ועבד כמלצר במסעדה כדי לחסוך כסף לטיול גדול אחרי הצבא. ב-7 באוקטובר הוא נחטף מפסטיבל נובה יחד עם איתי ומיה רגב.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן