עוד כתבות בנושא

אם לא היינו נלחמים הקאנטרי היה נסגר

פלורה מיאלי, תושבת הרצליה, נלחמה במשך שנים יחד עם מאות תושבים נגד סגירתו של הקאנטרי קלאב. "סוף סוף לאחר מאבק מאוד ממושך, קבלתי היום טלפון משמח מראש העיר שבישר לי שהקאנטרי בעיר לא ייסגר ויעבור לניהולה של העירייה"

פלורה מיאלי - מאבק המנויים הצליח עיריית הרצליה תנהל את הקאנטרי

ההודעה של עיריית הרצליה על העברת הניהול לעירייה ושיפוץ נרחב בקאנטרי הרצליה שמחה את המנויים הותיקים, שסבלו במשך שנים מהזנחה והעדר שקיפות בכל הנוגע להמשך פעילותו. זה התחיל מסגירת הבריכות וחדר הכושר והמשיך לסגירת המקום כליל. לדברי פלורה שהתראיינה אצלנו לפני כחודש וחצי, מצבו של הקאנטרי הלך והידרדר בשנים האחרונות.  הוא סבל מהזנחה למרות תלונותיהם של המנויים.

מיאלי: "ניהלנו משא ומתן עם העירייה וקבוצת עופר השקעות במשך שנים. רצינו שהניהול של הקאנטרי יעבור לידי העירייה כדי שנוכל ליהנות בו כמו בימים הטובים. שבוע שעבר הקאנטרי נסגר ולא ידענו מה יעלה בגורלו. לשמחתנו השבוע התבשרנו שהקאנטרי ישופץ ויפתח בעוד חצי שנה". 

את חושבת שאם לא הייתם נלחמים בעירייה היו מקבלים את אותה ההחלטה?

"אין סיכוי. הקאנטרי היה נסגר והופך יעד לנדל"ן. אם לא היינו נלחמים במשך כל השנים, מעלים פוסטים, פונים לתקשורת ומנדנדים לעירייה, הקאנטרי היה נמחק. בפועל כל פעם סגרו לנו מתחתם אחר. ניסו לעשות את זה בשקט אבל זה לא הצליח להם". 

יש סיכוי לפגוש אותך בג'קוזי החדש בעוד חצי שנה?

"לטעמי זה קצת מהיר מידיי אך ראש העיר הבטיח שהם יעשו הכל על מנת שבעוד חצי שנה התושבים והמנויים הוותיקים יוכלו ליהנות בקאנטרי החדש שיקום". 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן