עוד כתבות בנושא

ארז לזובר נבחר לתפקיד מנכ"ל החברה לפיתוח התיירות הרצליה

ארז לזובר נבחר לתפקיד מנכ"ל החברה לפיתוח התיירות הרצליה, בתום הליך מכרז.

ארז לזובר. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

בתפקידו הקודם, כיהן ארז כמנכ"ל החברה לפיתוח הרצליה במשך 6 שנים. במהלך עבודתו הוביל את החברה לצמיחה ולהגדלת היקף פעילותה ועבודתה, הובלת פרויקטים עירוניים גדולים, ביניהם פיתוח מתחמי מגורים ותעסוקה משמעותיים, "הסכם הגג" בגליל ים ומבני ציבור וחינוך.
 
לפני כן כיהן ארז כראש מינהל תפעול בעיריית ירושלים ובתפקידים בכירים בצה"ל (בתפקידי סא"ל ואל"מ).
 
ארז בעל תואר ראשון בחוג המשולב למדעי החברה באוניברסיטת בר-אילן, ומוסמך במנהל עסקים (EMBA) בתוכנית למנהלים באוניברסיטת ת"א – רקאנטי.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, ברך את ארז על בחירתו במכרז, ואמר: "ארז הוא אדם מקצועי, מסור וחרוץ, אשר הצליח בתפקידיו הקודמים להוביל תהליכים גדולים ומשמעותיים. אני סמוך ובטוח שגם בשנים הבאות יצליח ארז להתמודד עם כל האתגרים העומדים בפנינו בתחום התיירות וחופי הים. אני מאחל לארז הצלחה גדולה בתפקידו החדש."
 
סגנית ומ"מ ראש העירייה, יו"ר החברה לפיתוח התיירות הרצליה, מאיה כץ, מסרה: "ארז לזובר הוא איש מקצועי וראוי לתפקיד, לארז ניסיון עשיר ברשויות המקומיות וגם פה בעיר כאשר כהן למעלה משש שנים כמנכ"ל החברה לפיתוח הרצליה. אני בטוחה כי הוא יבצע את התפקיד בהצלחה רבה ואני סמוכה ובטוחה שהידע, הניסיון המקצועי ויושרו המקצועי והיכרותו המוניציפאלית תוסיף ערך רב לחברה."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן