עוד כתבות בנושא

באז שנות אור יבלה את הקיץ בסינמטק הרצליה

צמד הצעצועים האהוב "וודי" ו"באז שנות אור", מגיע לסינמטק הרצליה להקרנות יומיות למשך כל הקיץ של הסרט החדש של פיקסאר ודיסני "שנות אור" כרטיסים לתושבי השרון ב26 ש"ח בלבד, במוצאי שבת הקרנת טרום בכורה של "אלויס"

שנות אור Light year

כולנו התאהבנו ב-“וודי” וב-“באז שנות אור”, צמד הצעצועים האהוב שכבש את לבבות-כול בסדרת סרטי “צעצוע של סיפור”. “שנות אור”, הסרט החדש מבית דיסני ופיקסר מציע לצופים את ה”אוריג’ין סטורי” (סיפור מקור) של באז שנות אור – הגיבור שהיה השראה לצעצוע. כריס אוונס (“קפטן אמריקה”) נותן את קולו לבאז ואילו טייקה ואיטיטי המגניב (יוצר “ג’וג’ו ראביט” והקול של “קורג” בסדרת סרטי “האוונג’רס”) משתולל כמו שרק הוא יודע בתפקיד מפתיע.

במאי: אנגוס מקליין

קולות: כריס אוונס, טייקה ואיטיטי, קיקי פלמר

(100 דק’, דיבוב עברי; כתוביות בעברית)

הסרט “שנות אור” יעלה להקרנות מסביב לשעון (בדיבוב עברי ובאנגלית) בסינמטק הרצליה החל מיום חמישי 16.6 למשך כל הקיץ כולל הקרנות בוקר. כרטיסים ב26 ש"ח בלבד לתושבי השרון

 

טרום בכורה למלך הרוק אנד רול אלביס
 
18.6 בשעה 20:45 | ביוגרפיה של הבמאי באז לורמן, המוכר ממולן רוז', המציג את חייו ותהילתו של פרסלי, כוכב העל של כל הזמנים, המוזיקה שלו שנשארה עד היום בתודעה של כולנו. סיפורו המרתק של המלך,

החיים והמוזיקה של אלביס פרסלי בראי מערכת היחסים המורכבת בינו ובין המנהל שלו, קולונל טום פרקר. קשר זה התפרש על פני עשרים שנה, מעלייתו לתהילה של פרסלי ועד הגעתו למעמדו חסר התקדים ככוכב-על, על רקע התרבות המתפתחת ואובדן התמימות באמריקה. הצלע הרומנטית בסיפור המסעיר הזה היא כמובן אהובתו פריסילה פרסלי. סרטו של באז לוּרמן (“מוּלן רוּז'”) הוא אקסטרווגנצה פרועה, מלווה בשירים הטובים ביותר שיש.

במאי: באז לוּרמן

שחקנים: טום הנקס, אוסטין באטלר, אוליביה דה-יונג

כרטיסים

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן