עוד כתבות בנושא

בושה, נאום האם השכולה הופרע

בושה נאום האם השכולה סיגלית הלל, שבנה נרצח בנובה הופרע כשבפאב המוניציפל הסמוך הגבירו בכוונה את המוזיקה,  זאת, למרות ובגלל הבקשות להנמיך. ראש העיר יריב פישר: "האירוע שהתרחש היום הוא אירוע מבזה שאינו מתאים לערכיי העיר. לא אעבור על זה לסדר יום"

בושה נאום האם השכולה הופרע
סיגלית הלל אמו של אורי טשרניחובסקי

אירוע מביש בעצרת למען שחרור החטופים ברחבת העירייה בהרצליה. בעת נאומה של סיגלית הלל אמו השכולה של אורי טשרניחובסקי, בפאב המוניציפל הסמוך הגבירו את המוזיקה. זאת, למרות ובגלל הבקשות להנמיך. גם בדקת הדומייה המוזיקה הרעימה, ובצד מיררה האם השכולה מבכי. משתתפים בעצרת פנו למנהלי המקום בבקשה לכבד את האירוע ולהנמיך אך נענו בשלילה.

ראש עיריית הרצליה יריב פישר פרסם ציוץ בו כתב: "האירוע שהתרחש היום ברחבת העירייה, בעת המחאה בהרצליה בזמן שנאמה סיגלית הלל שבנה נרצח במסיבת הנובה, שהפאב הסמוך ״המוניציפל״ הגביר את המוזיקה בכוונה – הוא אירוע מבזה שאינו מתאים לערכיי העיר. לא אעבור על זה לסדר יום.

תושב העיר,  שנכח בהפגנה בסמוך לאזור הבר העיד כי ניגש כבר בתחילת דבריה של האם השכולה וביקש מצוות המוניציפל להנמיך את המוזיקה כי היא מפריעה למהלך הנאום ופוגעת ברגשות הנוכחים. למרות בקשות חוזרות ונשנות במשך דקות ארוכות צוות הבר סירב לשתף פעולה וטען כי אין שום בעיה עם המוזיקה והוא יכול גם להגביר אותה אם ירצה. בשלב מסוים צוות הבר אף הזמין שוטרים כדי להרחיק את משתתפי ההפגנה שביקש להנמיך את המוזיקה כדי לכבד את דברי האם. המוזיקה הרועשת המשיכה גם במהלך דקת הדומיה ושירת התקווה ועוררה כעסים ותלונות רבות בקרב המשתתפים

 

תגובת המוניציפאל כפי שפורסמה בדף הפייסבוק של המקום הנהלת מסעדת ״מוניציפל״ בהרצליה מבקשת להבהיר: כבעלי העסק שחלקנו משרתי מילואים ביחידות מובחרות זה מספר חודשים, שרק חזרו להפעיל את העסק לאחרונה מהדרום והצפון, אנו מצרים על כך שבזמן ההפגנה הערב בסמוך למסעדתנו בקעה מהמסעדה מוזיקה שיתכן ופגעה ברגשות המשתתפים בהפגנה.
נבקש לציין שלאחר שערכנו תחקיר עם צוות העובדים אנו יודעים כעת לעדכן שלא נעשתה כל פעולה של הגברת הווליום. להפך מיד עם היוודע הדבר להנהלת המקום, הצוות פעל להנמכת הווליום על מנת לכבד את משפחות החטופים ואת המשתתפים.
בימים שכאלה, יותר מתמיד, אנחנו מודעים לרגישות הקיימת במדינה ופועלים לילות כימים לתרום ולעזור כמה שיותר הן ללוחמים והן לכל הזקוקים לכך. החל מ7 באוקטובר, מסעדת המוניצפל הפכה לחמ״ל הסיוע הגדול ביותר בהרצליה, יחד עם עשרות מתנדבים, סיפקנו ונתנו מענה לאלפי חיילים בשטח! מי כמונו, עובדי המוניציפל, משרתי מילואים בפועל, ואזרחים שאיבדו גם כן את יקירהם במלחמה ובמסיבת הנובה, מודעים למצב ועושים הכל על מנת לא לפגוע חלילה באף אדם. משפחת מוניצפל מחבקת וכואבת את כאבם של משפחות החטופים וכל נפגעי ה7 באוקטובר!
אנו מבקשים להתנצל על שארע הערב, אנו ננקוט בכל הצעדים הנדרשים שארוע כזה לא ישנה אצלנו בעסק והנושא יחקר ויבחן עד תום בימים הקרובים.

חבר הכנסת גלעד קריב הערב בנאום בהפגנה בהרצליה: ״רה״מ נתניהו מספר לנו שבחירות הן מתנה לחמאס. ואנחנו אומרים לו – אין מתנה גדולה יותר לאויבי ישראל מהמשך שלטונך נתניהו. שלטון המבוסס כולו על קיטוב, הסתה, הולכת שולל והצבת האינטרס האישי והפוליטי מעל לטובתה של המדינה.״

עו"ד איילת השחר סיידוף מתנועת "אמהות בחזית" אמרה בהפגנה בהרצליה: "תפסיקו לספר לנו סיפורים, ולנסות להמציא חוקים חדשים. יש בישראל חוק גיוס והילדים שלי התגייסו לפיו. מה שחסר בישראל כרגע זה לא חוק גיוס חדש, אלא לאכוף את החוק הקיים. האמהות לא יוותרו עד שכל הילדים בישראל יהיו שווים בפני החוק!"

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן