עוד כתבות בנושא

בעקבות המלחמה: הסינמטק החדש בהרצליה נפתח והוסב לכיתות לימוד

סינמטק הרצליה פותח לראשונה את שעריו כשהאולמות יוקדשו לטובת מוסדות החינוך.

בשורה של ממש בעולם החינוך: הסינמטק החדש של הרצליה, מבנה חדיש, מפואר ורב תכליתי שהקמתו הושלמה אך לאחרונה למרגלות בניין העירייה, פתח את שעריו לראשונה כשכל כולו מוקדש לטובת מוסדות החינוך בעיר, שעד כה לא היו מסוגלים לקיים לימודים סדירים לנוכח דרישות פיקוד העורף להימצא בקרבת מקום מקסימלית למרחבים מוגנים.

הסינמטק, השוכן כולו במרחב מוגן וממוגן, נפתח לטובת תלמידי בית ספר שזר הלומדים בו מדי יום עד שעות הצהריים ובמשך כל שעות אחר הצהריים נפתח המקום שוב לטובת תלמדי תיכון 'הראשונים'. בכך מצטרף הסינמטק לעוד מרכזים קהילתיים ברחבי הרצליה העוברים בימים אלו הסבה לטובת ייעודם לכיתות חינוך.

סינמטק הרצליה

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אמר: "מהרגע שרק התאפשר לחזור לשגרה, גם אם היא לא מלאה, עיריית הרצליה נוקטת בכל המאמצים על מנת לאפשר למידה רציפה של הילדים ולהחזיר מהר ככל הניתן את שגרת החיים למסלולם. זו המגמה העומדת מאחורי פתיחתו המבורכת של הסינמטק לטובת ילדי העיר והלימוד שלהם. יבואו ימים, וכולנו מקווים שהם יבואו במהרה, שבהם הסינמטק החדש ימלא את ייעודו המפואר בהיותו מרכז תרבות והקרנות של סרטים משובחים לכל המשפחה. בעת הזאת זהו צורך השעה ואנו שמחים להנגיש ולהשמיש בצורה מהירה וחרוצה את הלימודים עבור ילדי העיר".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן