עוד כתבות בנושא

בכירי ומתנדבי עמותת "שניר" חוגגים עם נערים בסיכון מפנימיית "מצפה – ים" – בהרצליה

בכירי ומתנדבי עמותת שניר, שנוסדה על ידי איש העסקים ניר שמול ומנוהלת על ידי לוסי דובינצ'יק, חגגו אמש (יום שני) בשיתוף נשות מעגל 911 (הרצליה)  את חג ט"ו בשבט עם נערים בסיכון מפנימיית "מצפה – ים" בהרצליה,  המספקת סביבה חינוכית טיפולית.

ניר שמול ומתנדבי עמותת שניר צילום : רוי כספי

את חגיגת הנטיעות החלו הילדים בהרצאה מרתקת של יוחאי בוגנים, שעסקה בעלייתו בסולם החיים וניפוץ תקרות זכוכית. מילד שגדל בפריפריה בצל שכונת מצוקה ועבריינית, ומעבר לפנימייה והסתבכות בפלילים ועד ההבנה שאליה הוא הגיע לא עוד! וכיום, הוא עובד סוציאלי בבית חם לנערים בסיכון. לאחר ההרצאה יצאו הנערים עם בכירי עמותת שניר לנטיעות, במסגרת זו כל אחד מהנערים והנערות קיבלו עץ אישי לנטיעה והסבר על כוחו וייחודו של העץ. בצהרי היום דאגו מתנדבי עמותת שניר לארוחה חגיגית על טהרת פירות ט"ו בשבט.

לדברי ניר שמול יו"ר עמותת שניר: "המלאכים של שניר זו פלטפורמה עם כ- 5,500 אנשים ב- 24 קבוצות וואטס אפ המחברת בין תורמים ומתנדבים לאלו שזקוקים לעזרה.  מעבר לתשלומי שכירות , חשבונות חשמל, ארנונה , סיוע בסלי מזון וכו'. העמותה מארגנת מספר פעמים בשנה אירועים לטובת אלו שזקוקים לנו . אני מזמין ארגונים נוספים הזקוקים לעזרה לפנות אלינו ואנו נמצא את הדרך המתאימה לשמח אותם כפי שאנו עושים בפעילות זו."

מימין ניר שמול ויוחאי בוגנים צילום : רוי כספי

עוד ציין ניר כי: "העמותה ממשיכה לפעול בכל הכוח למען נערים באשר הם, כדי לתת להם תקווה וכוח לשאוף תמיד כמו העץ מעלה מעלה. אני מאמין בכוחם וביכולתם של ילדים ובני נוער". לדבריו: "פעילות זו באה לתת כוח, העצמה והבנה שתמיד אפשר לצמוח ולהתפתח כמו העץ."

לירז אייל רכזת פנימיית "מצפה – ים" בירכה על הפעילות והדגישה עד כמה היא גאה בנערים ועל פעילותם כמו כן, הודתה לעמותת שניר ולמתנדבים על התרומה והמאמץ שהם משקיעים, למען הנערים.

לפרטים נוספים: ענת דאוס, 0545716111,03636000

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן