עוד כתבות בנושא

בני הרצליה חוזרת הביתה

אחרי כמעט חודש של העדרות ממשחקי בית חוזרת בני הרצליה לאולם היובל למשחק מול נס ציונה על מקום בשמיניה המובילה של הליגה יום שני 13.12 בשעה 19:00

ביום שני 13.12.21  19:00 בני Ofek Dist הרצליה תארח באולם היובל את עירוני נס ציונה במטרה לשמור על הבית! גם הפעם צפויה חווית כדורסל מהנה לכל המשפחה עם עמדת איפור של המאפרת ורד רפסון שתוצב בכניסה לאולם, תחרויות לקהל, מוזיקה טובה וכמובן כדורסל איכותי. את שירת ההמנון יבצע הערב הזמר ההרצלייני הותיק אלי משה. לפני המשחק תערוך הקבוצה טקס לניצן חנוכי, ששיחק בהרצליה ב-3 העונות האחרונות ופרש הקיץ מכדורסל, ומשמש העונה כעוזר המאמן של נס ציונה.

כניסה למשחק בהתאם לכללי התו הירוק – כדי להיכנס יש להציג תו ירוק או תוצאת בדיקת קורונה שלילית לפי מתווה התו הירוק. עמדות בדיקות קורונה מהירות יוצבו בכניסה לאולם יובל החל מ-16:00. הבדיקות יבוצעו בחינם לילדים מתחת לגיל 12 בהרשמה מראש. מומלץ להגיע כשעה לפני המשחק כדי להימנע מתורים.

להרשמה לבדיקות הקורונה המהירות 

לרכישת כרטיסים למשחק

המשחק יהיה הזדמנות להתרשם משחקן הרכש החדש של בני Ofek Dist הרצליה, הפורוורד אמריקאי מוריס קמפ (2.03, בן 30). קמפ פתח את העונה הנוכחית במכבי ראשון לציון, במדיה העמיד ממוצעים של 16 נקודות, 6.4 כדורים חוזרים ו-2 אסיסטים למשחק.
 בעונה שעברה שיחק קמפ במדי קאלב קרמו האסטונית, בה קלע 12.5 נקודות למשחק והוסיף 5.5 ריבאונדים ו-0.9 אסיסטים בליגת ה-VTB. קמפ הוביל את הקבוצה לזכייה בדאבל האסטוני, כשהוא נבחר לשחקן העונה. לאחר סיום העונה ב-VTB ובאסטוניה, הצטרף קמפ לליגה הפורטו ריקנית ורשם ממוצעים של 22.5 נקודות, 7.5 ריבאונדים ו-2.7 אסיסטים.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן