עוד כתבות בנושא

בני הרצליה מתחזקת על המגרש ובחסויות

בני הרצליה הודיעה שחברת Cobwebs Technologies תשמש כאחת מנותנות החסות המרכזיות של הקבוצה. במסגרת הסכם החסות, לוגו החברה יופיע על גב גופיות השחקנים העונה וגם מחתימה רכז לעונה החדשה

קובוובס מפתחת פתרונות מתקדמים עבור גופי אכיפה, ביטחון לאומי ושירותי פיננסיים ברחבי העולם, ובעיקר בארה"ב ובמערב אירופה ועומדת בחוד החנית של מודיעין דיגיטלי ממקורות גלויים. הפלטפורמה מאפשרת יכולות חיפוש מתקדמות, ניתוח ביג דאטה משולבים באלגוריתמי בינה מלאכותית העדכניים ביותר. המוצר מספק התראות בזמן אמת על מידע רלוונטי. החברה נחשבת מובילה בתחומה בין היתר הודות להשקעה בפיתוחי AI כבר בשנים הראשונות, והינה חלוצה בתחום המודיעין הדיגיטלי.

עומרי טימיאנקר, מבעלי החברה: ״כחברה הרצליינית אנחנו שמחים להתחבר לבני הרצליה, קבוצת הספורט המובילה בעיר ובאזור שייצרה מסורת של הצלחות בשנים האחרונות. יש מאחורי הקבוצה קהילה חזקה של אלפי הורים וילדים שמגיעים למשחקי הקבוצה, ואנחנו כחלק מהקהילה העסקית בעיר שמחים להצטרף לעשייה החשובה״.

יו״ר הקבוצה, אלדד אקוניס: ״קובוובס היא אחת החברות המובילות בעולם בתחומה ואני שמח על החיבור שנוצר. מדובר בחברה הרצליינית שמאמינה בקבוצה ובעשייה המקצועית והחברתית שלנו״

בני הרצליה הודיעה היום על החתמתו של הרכז האמריקאי ראיין בוטרייט (בן 30, 183 ס"מ). בוטרייט שזכה עם מכללת קונטיקט באליפות המכללות בשנת 2014 הוא שחקן מנוסה מאוד באירופה ושיחק בין הייתר בצדביטה, מאלגה, בשיקטאש, ריטאס וילנה, פריז וסארטוב. הוא נחשב לגארד קשוח ויצירתי בעל אופי תחרותי והוא מגיע להרצליה במטרה לעזור לה להמשיך ולהתמודד בצמרת הליגה.

כבוגר מכללות קונטיקט השם של בוטרייט עלה לכותרות ב-2014 אז זכה באליפות המכללות כשהוא מצטיין בפיינל פור ואף נבחר לחמישיית הטורניר. בעונה לאחר מכן, עונתו האחרונה במכללות העמיד ממוצעי שיא של 17.4 נקודות, 4.1 ריבאונדים ו-3.8 אסיסטים.בוטרייט נבחר לחמישייה השנייה של העונה ולחמישיית הזרים ב-2016 בליגה האיטלקית במדי קופה דה אורלנדו כשהוא מעמיד ממוצעים של 19.2 נקודות למשחק. הוא נבחר לזר העונה ולחמישייה השנייה של העונה בליגה האדריאטית בשנת 2017 במדי צדביטה איתה זכה באליפות והגביע בליגה הקרואטית והגיע לגמר הליגה האדריאטית כשהוא מעמיד ממוצעים של 16.2 נקודות למשחק. ב-2019 הצטרף למאלגה במהלך העונה והגיע איתה לרבע גמר היורוקאפ שם הודחה על ידי אלבה ברלין. ב-2020 הצטרף לפרוייקט המסקרן של פריז בתחילת דרכו ועזר לקבוצה לעלות ליגה והמשיך איתה בליגה הראשונה שם העמיד ממוצעים של 12.1 נקודות ו-4.8 אסיסטים בממוצע למשחק.

את העונה האחרונה פתח במדי סארטוב שם העמיד ממוצעים של 13.2 נקודות ו-6.7 אסיסטים כשבמהלך העונה עבר לפארמה שם העמיד ממוצעים של 8.1 נקודות ו-3.5 אס' ב-18 דקות למשחק כשהוא עוזר לקבוצה להפוך את העונה, לנצח 7 מ-10 משחקים לאחר צירופו ולהגיע עד לרבע הגמר בליגת ה-VTB שם הודחה על ידי האלופה הנכנסת קאזאן.

המנהל המקצועי, זופי אבדיה: "ראיין ישלים את הקו האחורי שלנו השנה. היה חשוב לנו לצרף לגארדים הצעירים שלנו שחקן מנוסה, כזה שעבר כבר דבר או שניים באירופה, בוטרייט שזכה באליפות המכללות, ששיחק מספר שנים כבר ביורוקאפ ובליגות המובילות באירופה עונה בדיוק על זה ואני מקווה שיוביל וינהיג אותנו להצלחות".

מאמן הקבוצה, דן שמיר: "ראיין מביא איתו קשיחות, אופי ותחרותיות שהם בדיוק הדברים שחיפשנו ברכז שלנו. הוא שחקן שעבר הרבה באירופה בשנים האחרונות, עליות וגם ירידות, והוא מגיע לפה בשביל לחזור ולהציג את היכולת שלו בשנים הטובות ביותר. אנחנו מאמינים בו וביכולת שלו לעשות זאת, להתחבר לקבוצה ולשחקנים ולהוביל אותה להצלחות".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן