עוד כתבות בנושא

בני Ofek Dist הרצליה ניצחה במשחק הבית הראשון שלה במסגרת ליגת האלופות

בני Ofek Dist הרצליה ניצחה במשחק הבית הראשון שלה במסגרת ליגת האלופות מול אלופת ליטא, ריטאס וילנה.

הרצליה שהעפילה לשלב הבתים של המפעל באופן אוטומטי בשל העפלתה לגמר הפלייאוף, תשחק את משחקי הבית שלה במפעל בהיכל האנרבוקס בחדרה. בקבוצה שאפו לשחק בהרצליה, אולם קברניטי ליגת האלופות סירבו לכך בכל תוקף בשל מספר המקומות שאולם היובל מכיל. ההיכל בחדרה נחנך בשנת 2020 והוא ההיכל המפואר ביותר הפועל בין תל אביב לחיפה. ההיכל אירח לאחרונה את משחקי גביע ווינר. נציגים בכירים מטעם ליגת האלופות הגיעו לפני מספר שבועות לסיור בהיכל והתרשמו מהמתקן החדשני שצפוי לארח בעתיד תחרויות כדורסל בינלאומיות נוספות.

בני הרצליה גברה הערב 85:90 על ריטאס וילנה ורשמה ניצחון בכורה בליגת האלופות של פיב"א. בכורה אדירה לג'וליאן גמבל במפעל עם 24 נקודות.

שתי הקבוצות שיחקו בשבת האחרונה במסגרת הליגות המקומיות: הרצליה ניצחה את הפועל ירושלים 83:66 עם יכולת מצוינת של כריס באב (24 נקודות) וקווינטון הוקר (14 נקודות). וילנה הפסידה השבוע בליגה הליטאית ליונאבה, 78:71.

ג׳וליאן גמבל צפוי לערוך את הופעת הבכורה שלו במפעל. גמבל הצטרף לאימוני הקבוצה בשבוע שעבר ובמשחק הראשון שלו בקבוצה מול ירושלים קלע 8 נקודות וקטף 6 ריבאונדים ב-12 דקות. גמבל נחשב לגבוה ותיק ומוערך במפעל, בין היתר הוביל את נאנטר להישג השיא שלה במפעל – העפלה לרבע הגמר בעונת 2018/19. כ-1000 אוהדים הגיעו להיכל האנרבוקס בחדרה לעודד את הקבוצה 

המנהל המקצועי, זופי אבדיה: ״ראינו השבוע שהאווירה הביתית והאוהדים שלנו מביאים הרבה אנרגיות ודחפו אותנו לניצחון. אני מקווה לראות את הקהל שלנו מגיע לחדרה ודוחף את הקבוצה. ריטאס וילנה זאת לא עוד קבוצה. זאת קבוצה עם מורשת מפוארת שהייתה מתחרה ביורוליג באופן קבוע שנים רבות ולא סתם זכתה בשנה שעברה באליפות ליטא. מצפה לנו משחק מאתגר ונעשה את המיטב שלנו״.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן