עוד כתבות בנושא

בשביל הבריאות

הגיע הזמן לקום מהספה ולעשות משהו טוב למען בריאותנו,  עיריית רעננה מזמינה אתכם לשלל הרצאות ופעילויות בתחום הגוף והנפש שיתקיימו לאורך חודש יוני  ויגרמו  לכם להרבה אושר

לראשונה עיריית רעננה תקיים פסטיבל בריאות לקידום אורח חיים בריא ופעיל לתושבי העיר. הפסטיבל ייפתח באירוע השקה של "השביל הבריא" – שביל הליכה למשפחות  בפארק רעננה-  במעמד ראש העיר חיים ברוידא, המוביל ומעודד את חשיבות השמירה על אורח חיים בריא. לאחריו יצאו המשפחות למשחק ניווט אינטראקטיבי שכולל מגוון של משימות אתגרים וחידונים מהנים בנושאי בריאות וחוסן, ובסיום האירוע ייהנו המשתתפים ממופע קרקס מהנה לכל המשפחה.

בעיריית רעננה כבר מזמן השכילו להבין את חשיבות השמירה על אורח חיים בריא, ומעודדים את התושבים להירשם לפעילויות שיערכו בעיר.

רעננה זכתה בקול קורא של משרד הבריאות "אפשרי בריא" בעיר זו השנה השנייה ברציפות, במגוון פעילויות אותם מקדמת אוריאנה נגר, מקדמת בריאות עירונית, המובילה את התחום, עליו אחראים ציפי הוז מנהלת אגף קהילה וחבר מועצת העיר לורן עייאש.

הפעילויות שיתקיימו בפסטיבל הבריאות מיועדות לכלל התושבים ברעננה – החל בצעירים, משפחות ועד לוותיקי העיר ואף לעובדי הארגון. אוריאנה נגר: "הפעילות שתתקיים בחודש הבריאות היא רק טעימה ממגוון פעילויות שנערכות בשוטף.

עיריית רעננה בהובלת ראש העיר מר חיים ברוידא מעודדת הליכה תנועה ואורח חיים בריא בקרב התושבים. ידוע שנפש בריאה מתקיימת בגוף בריא.

אוריאנה נגר: "ב"שביל הבריא" מוטבע על הרצפה  הסלוגן –"מים – שקוף שזה בריא" לעידוד שתיית מים. בנוסף יוטמע הסלוגן –"רעננה עיר בריאה" בפעילות יומיומית המתקיימת בתחום. בעיר מתקיימות קבוצות הליכה של הורים ומתבגרים, אנחנו מקיימים קבוצות של גמילה מעישון לעובדים בשיתוף קופות החולים, שירותי דיאטנית לבתי ספר  וגני הילדים ועוד המון פרויקטים נפלאים. אני רואה בכל הפעילות הזו שליחות".

אלו פעילויות יתקיימו במהלך חודש הבריאות בעיר?

"במהלך הפסטיבל לקידום בריאות התושבים, בתאריך ה-8.6 יושק כאמור 'השביל הבריא'. הצבנו בסמוך לשביל צג דיגיטלי ענק עם שלושה סרטונים שכוללים אימונים שונים – אימוני כוח, מתיחות ופעילות להעלאת הדופק כדי שהתושבים יוכלו להתאמן באמצעותם.

מדובר בצג ראשון מסוגו  בארץ , באותו היום ייערך משחק אינטראקטיבי למשפחות בנושא בריאות וספורט".

"המשחק יתקיים על השביל כשמדובר בפעילות לכל המשפחה שתכלול חידונים בנושא בריאות ופעילות ספורטיבית  שיוקצב לה זמן. הפעילות מעודדת אנשים לצאת מאזור הנוחות שלהם, להתאחד עם המשפחה ולעשות משהו למען הבריאות והכיף שלהם. בסופה של הפעילות יבחרו שלוש משפחות שענו נכון על כל השאלות ובצעה את כל הפעילות הכי מהר. אותן משפחות  יזכו בפרסים  שווים – מקום ראשון שני ושלישי . כדאי לכם להגיע", אומרת אוריאנה בחיוך. 

אם לא דיי בכל הכיף הזה, בסוף הפעילות התחרותית ייערך מופע קרקס שיערך החל משעה חמש עד שבע בערב.

בתאריך ה-15.6 בשעה ‏ב-20:30 תתקיים הרצאה בנושא תזונה נכונה ושמירה על אורח חיים בריא – "חצי שירה". שירה וסרמן, שהצליחה להשיל ממשקלה 70 ק"ג באמצעות תזונה נכונה וספורט, תספר את סיפורה ואיך לחיות בשלום עם עצמנו ולעשות שינויים בריאים להורדה במשקל תוך כדי שיפור החיים שלנו, ההרצאה מתאימה גם לנוער מגיל 15.

ב-21.6 בשעה 18:00 יתקיים ברחבת הגלגיליות בפארק מופע ריקודים בסגנון ספורטיבי שיפעיל את הקהל. "מדובר בפעילות שתכלול גם ריקודים וגם פעילות ספורטיבית. למקום יגיעו רקדנים, מפעיל ותקליטן", יהיה שמח  אומרת אוריאנה.

ב-26.6 ‏יתקיים בוקר של בריאות לגמלאי העיר ביד לבנים בשעה 9:30 במעמד ראש העיר מטעם מחלקת הגמלאים בשיתוף קידום בריאות מנהל קהילה. הפעילות תכלול הרצאה בנושא האושר של אירי ריקין – עיתונאי, מרצה לספרות ובימאי. ההרצאה תעסוק בשאלה מהו האושר, כיצד להשיגו ומה מניע אותנו לרדוף אחריו.

אוריאנה: "בסוף ההרצאה יוכלו הגמלאים לבקר בדוכנים שיוצבו במקום שיעסקו בנושא בריאות ואורח חיים בריא בשיתוף קופות החולים בעיר, ולקנח בסדנת צחוק שתערך על ידי חננאל עמיתי – ד"ר צחוק – תבואו יהיה כיף".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן