עוד כתבות בנושא

עיריית הרצליה החלה להציב עמדות לתחזוקת האופניים

עיריית הרצליה מקדמת את התחבורה הירוקה בעיר, ושמה דגש רב על עידוד רכיבה על אופניים. עד היום סללה העירייה כ-22 ק"מ של שבילי אופניים בעיר, והיא ממשיכה לעשות זאת במהלך כל השנה.

תמונה של עמדת תחזוקת האופניים. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

על מנת שהתושבים יוכלו לשמור על תחזוקת האופניים שלהם, החלה העירייה להציב עמדות ציבוריות, משוכללות וחדישות, לתחזוקת האופניים.
עמדות UrbanFix Superb הירוקות יספקו לרוכבים: משאבה לניפוח גלגלים בהפעלה רגלית קלה עם ראש ניפוח המותאם לוונטיל רגיל, ולוונטיל "פרסטה" לרוכבות ולרוכבים המקצועיים; כלי עבודה לתיקון ושיפוץ האופניים כולל סט אלן, מפתחות כוח, מברגים מותחני שפיצים ומברגים לתחזוקה כללית של האופניים; ועל מנת שהתחזוקה תהיה קלה, העמדה כוללת מתלה לאופניים של ארבעה פינים שניתן בעזרתם לטפל באופניים בקלות ובבטיחות.
העמדות הן ירוקות, אשר זכו בפרסי עיצוב ומשתלבות באופן הרמוני בנוף ובסביבה.
שתי העמדות הראשונות הותקנו בכניסה לפארק, בפינת הרחובות מיכאלי / יוסף נבו, ובתחנת רכבת הרצליה לצד המתקן הרובוטי לחניית אופניים.
בימים הקרובים יוצבו עמדות נוספות ברחבי העיר.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אומר: "עיריית הרצליה חרטה על דגלה לפעול למען שמירה על קיימות ואיכות הסביבה בעיר, והיא מקצה לכך משאבים רבים ושורה של יוזמות ופעילויות. בנושא התחבורה, אנו מעודדים רכיבה על אופניים, סוללים עוד ועוד שבילים, מוסיפים קווי תחבורה ציבורית, מקימים עמדות לרכבים חשמליים ועוד. אנו נמשיך לפעול בכל האספקטים של חיי היומיום למען שמירה על הקיימות ואיכות הסביבה בהרצליה."
 
חברת המועצה, מחזיקת תיק התחבורה, דניאל אייזנברג צדיקים, אומרת: "אנחנו כל הזמן יזומים פעולות לשיפור מצב התחבורה בעיר והורדת העומסים בכבישים. רכיבה על אופניים היא ספורט בריא ומהנה, ובזכות רשת שבילי אופניים גדולה ונוחה, ועמדות התחזוקה שאנו פורשים ברחבי העיר, הרכיבה הופכת להיות פשוטה וקלה הרבה יותר, וכמובן, ספורט ששומר על הבריאות."

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן