עוד כתבות בנושא

גאווה להרצליה! חט"ב יד גיורא זכתה בפרס החינוך הארצי

הישג לחטיבת הביניים יד גיורא בהרצליה: ביה"ס זכה בפרס החינוך הארצי של משרד החינוך. הפרס היוקרתי הוענק ליד גיורא בזכות מצוינות והצטיינות בתחום הפדגוגי, הרגשי והחברתי.

תמונה של חט"ב יד גיורא. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

הפרס ניתן בין היתר על פיתוח תכנית פדגוגית-רגשית ייחודית וחדשנית לשם העצמת התלמידים.

חטיבת יד גיורא זכתה תחילה בפרס החינוך המחוזי ונבחרה לייצג את מחוז ת"א כולו בהתמודדות על פרס החינוך הארצי. להתמודדות על הפרס הארצי העפילו 11 בתי ספר בלבד מכל הארץ בכל הרמות, יסודי חטיבות ותיכוניים.

במסגרת ההתמודדות לפרס הארצי, הגיעה לחטיבת יד גיורא ועדה ארצית מטעם משרד החינוך. מורים ותלמידים הציגו בפני הוועדה את המיזם החדשני שפותח בחטיבה בשם "בשביל כל אדם", המבוסס על תפיסה חינוכית הוליסטית המייצגת חיבור בין עולמות השכל והרגש בחיי התלמידים.
חברי הוועדה התרשמו מייחודיותו של המיזם, שנשען על סיפור הילדים "הקוסם מארץ עוץ" – שבו הילדה דורותי פוגשת שלוש דמויות, שכל אחת מהן מחפשת את החסר לה: שכל, לב ואומץ. מתוך הבנה שלאדם נדרשים שלושת הרכיבים הללו, בנה בית הספר תכנית פדגוגית חדשנית לעבודה עם התלמידים והיא פועלת בשילוב התכנית העירונית – EACH  וכן תכנית העבודה של משרד החינוך.
 
בנוסף, הוצגו בפני הוועדה פיתוחים פדגוגיים בלימודי המדעים "לחשוב כמו לאונרדו",  מקצועות חדשים שביה"ס פיתח כמו קל-כלה וזהות ואזרחות ועוד.
הישג החטיבה הינו פרי של עשייה פדגוגית חדשנית וממושכת ואקלים מיטבי בית ספרי עליהם עמלים מנהלת ביה"ס רונית כהן מתות והצוות החינוכי.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, ברך: "ברכות לחטיבת יד גיורא, למנהלת רונית כהן מתות, לצוות החינוכי ולתלמידים, שבעשייה מסורה ויצירתית הצליחו להתוות דרך חדשנית ומעוררת השראה שסחפה את כל בית הספר. מערכת החינוך שלנו התברכה בתלמידים מוכשרים, הורים מסורים ואנשי חינוך מהמעלה הראשונה. יישר כוח".
 
מ"מ וסגנית ראש העירייה ממונה על החינוך, איה פרישקולניק, ברכה: "חט"ב יד גיורא, תלמידיו וצוותו, מסבים פעם נוספת גאווה לעיר כולה. מערכת החינוך שלנו התברכה בצוותים מסורים אשר מובילים את התלמידים, בתמיכה מלאה של הרשות ושיתוף של ההורים, להישגים חינוכיים וערכיים מן המעלה הראשונה. הנהלת העירייה תמשיך להקצות את המשאבים על מנת להעניק לילדי העיר את הכלים הנדרשים למימוש מלוא כישוריהם וחלומותיהם."

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן