עוד כתבות בנושא

גם השנה: הרצליה במקום הראשון בממד השקיפות של הרשויות המקומיות

עמותת "שבי"ל – שקיפות בינלאומית בישראל" פרסמה את מדד השקיפות באתרי האינטרנט של הרשויות המקומיות בישראל לשנת 2022, בשיתוף עם איגוד האינטרנט הישראלי.

בניין העירייה. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

המדד בוחן את שקיפות המידע המתפרסם באתרים הדיגיטליים של 121 רשויות בישראל. המדד כולל 115 קריטריונים במסגרתם נבחנת שקיפות המידע לציבור, בין היתר, בתחומים של תכנון ובנייה, רישוי עסקים, מכרזים, תקציב, רכש, סביבה וחירום. כמו כן, שקיפות המידע בפרוטוקולים של ישיבות המועצה, ועדות תכנון ובנייה ומידע על פעילותן של חברות עירוניות.
 
על פי המדד, העיר הרצליה הגיעה למקום הראשון עם הציון 100% – זו השנה השנייה ברציפות.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, ברך על התוצאה ואמר: "עיריית הרצליה השיקה בשנה שעברה את שבעת כוכבי הקוד האתי של העירייה, כשאחד הפרמטרים הוא – שקיפות. ולא בכדי, אנו בעירייה פועלים תוך מחויבות לשקיפות ולגילוי נאות. התהליכים של העירייה חשופים, נגישים וברורים, פנימה והחוצה. אני גאה בתוצאה ובטוח שנמשיך לקבל את הציון הגבוה ביותר בכל שנה."
 
מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, אמר: "אני מודה למנהלי ועובדי העירייה על עבודתם המקצועית והמסורה, שנדבך השקיפות שזור בה מדי יום ביומו. הנהלים המתווים את פעולות העירייה ותהליכי קבלת ההחלטות המתקיימים בה, יהיו תמיד שקופים וברורים לכולם." 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן