עוד כתבות בנושא

"גרמן ניצלה הזדמנות להבאיש את ישראל"

ירון עולמי, חבר מועצת העיר הרצליה, תוקף את ראשת העיר לשעבר שהתפטרה מתפקידה כשגרירת ישראל בצרפת תוך אמירות בוטות כלפי הממשלה. עולמי לא מתרגש מההתפטרות: "יימצאו שגרירים טובים ממנה"

יעל גרמן
יעל גרמן

יעל גרמן, שגרירת ישראל בצרפת, עשתה הרבה רעש כשהתפטרה אמש מתפקידה כשגרירת ישראל בצרפת, לא בגלל ההתפטרות, אלא יותר בגלל נוסח המכתב ששלח לראש הממשלה הטרי, בנימין נתניהו, ובו כתבה בין היתר: "הממשלה שהקמת כולל מפלגות קיצוניות, לא אוכל לעשות שקר בנפשי ולייצג מדיניות השונה מכל מה שאני מאמינה בו".

ירון עולמי, חבר מועצת העיר הרצליה, לא מתרגש מההתפטרות של מי שעמדה בעבר בראשות העירייה.

"יימצאו שגרירים טובים ממנה. אני מכיר לפחות עשרה אנשים טובים ממנה לתפקיד", הוא אומר. "חבל רק שהיא ניצלה את ההזדמנות לכתוב מכתב שמבאיש את ישראל. לא מפתיע. זו הדרך שלה מאז ומתמיד, הרבה יחסי ציבור על כלום ושום דבר. התפקיד הזה לא ממש התאים לה והוא ניתן לה יותר כאתנן פוליטי".

ללפיד יש עוד שבעה מינויים פוליטיים בשירות החוץ, שחוץ מגרמן לא נראה שמישהו מהם מתכוון להתפטר ולחזור לארץ, עובדה שמחדדת את האפשרות שמתחילה לרוץ במסדרונות הפוליטיים שייתכן שהיא שוקלת להתמודד על ראשות עיריית הרצליה.

עולמי פוסל את האפשרות הזו על הסף: "אני לא חושב שהיא תעשה את זה, כי אין לזה שום סיכוי. היא עשתה את שלה וזהו. היא גם לא בגיל לעשות את זה".

למה לא? היו מקרים כאלה בעבר, כמו מאיר שטרית ביבנה.

"אני לא חושב שהיא תעשה את זה וגם אם כן אין לה סיכוי".

לאור העובדה שהיא הייתה ראשת עיר, שרת בריאות ושגרירה האם לדעתך היא תקבל יקירת העיר הרצליה?

"אני לא יודע. אני לא אמון על ההחלטות האלה ולא מתפקידי לומר".

את תגובתה של יעל גרמן לא ניתן היה להשיג עד לכתיבת שורות אלה.

כתבות קשורות

תגובה אחת

  1. שולי מהבולי הגב

    עולמי איש בינוני ומשעמם

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן