עוד כתבות בנושא

דודי סופר מונה למנהל החדש של מרכז המוזיקה – הקונסרבטוריון העירוני הרצליה

מרכז המוזיקה עבר שינוי מערכתי רחב במסגרתו הפך לגוף שמייצר תכנים חינוכיים ערכיים ותוכניות עירוניות למען הקהילה

תמונה של דודי סופר. קרדיט צילום: דורון עובד.

דודי סופר מונה למנהל החדש של מרכז המוזיקה – הקונסרבטוריון העירוני הרצליה, במקום יהודה גרינבוים שיצא לגמלאות.
 
דודי הוא פסנתרן ומנצח ותיק, בעל קריירה פורחת בארץ ובעולם, עם עשייה רחבה בתחום החינוך המוזיקלי בארץ. דודי משתתף מדי שנה בסיורי קונצרטים באירופה, מנהל מוזיקלי של 4 תזמורות סימפוניות, מנצח בתזמורות המובילות בארץ, מוביל תכנית קונצרטים חינוכיים בשם "צלילים שלובים" עם התזמורת הסימפונית חיפה, ועוד.
דודי מביא איתו רוח חדשה, רעננה ומוביל קו מקצועי, תוסס ועדכני.
 
בשנה האחרונה, מרכז המוזיקה עבר שינוי מערכתי רחב, במסגרתו הפך לגוף שמייצר תכנים חינוכיים ערכיים ותוכניות עירוניות, מקדם פרויקטים למען הקהילה, מנגיש את המוזיקה לכלל האוכלוסייה ומאגד בתוכו את כל הלהקות וההרכבים המוזיקליים בעיר תחת גורם מקצועי אחד.
במרכז המוזיקה נמצאים צוותי הוראה מהשורה הראשונה, תזמורות נוער, מקהלות והרכבים מגוונים. בנוסף, הצטרפו השנה גופי ביצוע חדשים –  מקהלת "לי-רון", בעלת מוניטין בין לאומי, בניהולה המוזיקלי של רונית שפירא, הרכב הביג בנד של הרצליה בהובלתו של גורי אגמון, מקהלת בית אקשטיין, וגולת הכותרת: תזמורת סימפונית קהילתית – תזמורת השרון הרצליה, שאותה ניתן לשמוע בקונצרט ״חגיגה ספרדית״, שתעלה ב-14.12, בהיכל אמנויות הבמה.
 
המרכז לוקח חלק בפעילויות המתקיימות במרכזי הלמידה בעיר, ובימים אלה מקים, בשיתוף "אסכולה", תכנית העשרה לבני הגיל השלישי. מדובר במרכז מוזיקה שיפעל בבקרים ובו ותיקי העיר יזכו לשיעורי נגינה וישתתפו בתזמורות, מקהלות והרכבים מוזיקליים.
 
בין הפרויקטים שהורחבו השנה – תכנית ״בית הספר המנגן״, שנעשית בשיתוף עם משרד החינוך, מחלקת בתי ספר יסודיים ומרכז המוזיקה, גדלה פי שלושה. בתכנית משתתפים תלמידים מ-7 בתי ספר בעיר, הזוכים לשיעורי נגינה במסגרת יום הלימודים ומקבלים כלי נגינה ללא עלות.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אומר: "עיריית הרצליה מקדמת חינוך מוזיקלי מגיל צעיר, כי מוזיקה היא דרך מושלמת לקרב ולחבר בין אנשים, היא צורת ביטוי לרגשות ולמחשבות שלנו, היא מפתחת את הדמיון והיצירתיות, והיא עושה לכולנו טוב ושמח. הקונסרבטוריון נועד להנגיש את המוזיקה הקלאסית לקהל הרחב ואני סמוך ובטוח שדודי סופר, עם ניסיונו העשיר והמרץ שהביא איתו, יעשה את עבודתו בצורה מיטבית. אני מאחל לדודי הצלחה גדולה בתפקידו החדש."
 
איתי צור, יו"ר מרכז המוזיקה קונסרבטוריון הרצליה, אמר: "לפני כשישה חודשים נכנסתי לתפקיד כיו"ר מרכז המוזיקה העירוני. האסטרטגיה שלנו היא להנגיש חינוך מוזיקלי לכל תושב בעיר, בכל גיל ובכל רמה. אנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר ומתחילים במגמה של כינוס כל נושא המוזיקה בעיר תחת גורם מקצועי אחד, שיתווה מדיניות מוזיקלית אחידה ומקצועית."

דודי סופר, מנהל מרכז המוזיקה קונסרבטוריון הרצליה, אמר: "החינוך המוזיקלי, הוכח במחקרים רבים בעולם כחוד חנית בחשיבותו בתוך מערכת החינוך הכללית, הן בהתפתחות התלמידים והן בהקניית כלים הכרחיים להתמודדות בכל תחומי החיים כיום. מטרתי היא לאפשר חינוך מוזיקלי לכל נערה ונער בהרצליה."

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן