עוד כתבות בנושא

ד"ר אבנר בן שושן – הניסיון שמבטיח שינוי מחמיא במיוחד

גם כשהמטרה היא "רק" אסתטית, ניתוח הוא ניתוח – וחשוב לעבור אותו אך ורק אצל כירורג פלסטי עם ניסיון רחב היקף. רופא שגם מקפיד להתעדכן בכל החידושים בתחום יעזור לך להגיע למראה הרצוי בדרך הטובה ביותר ובראש שקט באמת

ניתוחים פלסטיים בגרסה המודרנית שלהם הם חלק מסל האפשרויות של בני אדם בערך 50 שנים. בעשור האחרון אפשר לזהות עליית מדרגה של ממש – גם במספר הנשים והגברים שבוחרים לעבור הליך כירורגי שישדרג את המראה החיצוני שלהם, גם באיכות התוצאות וגם ברמת הבטיחות ובצמצום תופעות הלוואי. המגמה המבורכת הזו היא תוצאה של הצטברות ניסיון רב ופיתוח טכניקות אפקטיביות לביצוע פעולות כמו הרמת גבות, מתיחת פנים, יישור אף, שאיבת שומן וכו'.

מידע נרחב על ניתוח מתיחת פנים

התוצאות המרשימות מעודדות עוד ועוד אנשים לעבור ניתוח ולהגשים חלום – אבל במקביל גם מייצרת אשליה לפיה כל רופא יכול להבטיח את השינוי הרצוי. המציאות היא שאולי כל רופא יכול להבטיח, אבל כדי לקיים את ההבטחה כבר נדרשות מספר איכויות ובראשן ניסיון.

למעלה מ-20 שנים ואלפי מטופלות ומטופלים

הקליניקה הפרטית של ד"ר אבנר בן שושן בתל אביב הוקמה כבר ב-2003. עוד קודם לכן הפעיל במשך מספר שנים קליניקה משגשגת בפריז, וגם לפני כן ביצע ניתוחים פלסטיים כחלק מההתמחות בתחום זה ואף היה שותף לניתוח שחזור פנים הראשון שבוצע אי פעם.

הניסיון של ד"ר בן שושן כולל גם ניתוחים במסגרת המחלקות לכירורגיה פלסטית בבתי החולים שיבא ובילינסון, כך שבסך הכל עברו תחת ידיו אלפי מטופלות ומטופלים. הניסיון רחב ההיקף שהצטבר מתורגם לבקיאות מקצועית מעמיקה בכל האספקטים שמרכיבים ניתוח אף, מתיחת פנים, הרמת חזה עם שתל, מתיחת ירכיים, עיצוב זרועות, גינקומסטיה ועוד ניתוחים רבים שאותם הוא מבצע בהצלחה.

יושרה מוחלטת

איכות חיונית נוספת עבור מנתח פלסטי היא יושרה מוחלטת. הסיבה לכך היא שאמנם הרפואה האסתטית מסוגלת לחולל שינויים משמעותיים מאוד, אבל גם כך ישנן מגבלות. בנוסף, לא כל מי שמרגיש או מרגישה שנדרש שינוי באיבר כזה או אחר אכן זקוקים לניתוח פלסטי. בהתאם כירורג איכותי באמת כמו ד"ר אבנר בן שושן ממליץ על הליך כירורגי רק כשהוא אכן יניב תועלת משמעותית. עוד דגש חשוב הוא להבהיר מראש מהם גבולות השינוי האפשרי, ולוודא כי הציפיות של המטופלים ריאליות.

תכנון מדויק במיוחד של כל ניתוח

לאחר סקירת האפשרויות ותיאום הציפיות, השלב הבא בתהליך שמשדרג את החיים במידה ניכרת הוא תכנון מוקפד של הניתוח עצמו.

באופן טבעי גם בשלב הזה בא לידי ביטוי הניסיון של ד"ר בן שושן, ואיתו גם טביעת העין המדויקת. בין השאר הוא מבצע ניתוחי פנים (מתיחה, הרמת עפעפיים ו/או גבות, הצמדת אוזניים, פיסול אף), ניתוחי חזה (הגדלה, הקטנה לנשים וגם לגברים, הרמה עם או בלי שתלים, שחזור שד), ניתוחי גוף (מתיחת בטן, שאיבת שומן, מתיחת ירכיים, עיצוב ישבן) וכן טיפולים אסתטיים ללא ניתוח – מתיחת פנים באמצעות חוטים, מילוי שפתיים, הזרקות ועוד.

תשומת לב מלאה לכל פרט – גם אחרי הניתוח

תשומת הלב המלאה שמקדיש ד"ר בן שושן לכל פרט ופרט מבטיחה תכנון מדויק ולאחר מכן גם יישום מושלם של התוכנית. מרכיב זה באישיותו ובהתנהלות המקצועית שלו מאפיין את הקשר עם המטופלות והמטופלים גם לאחר הניתוח, במסגרת הליווי הצמוד שמוענק להם. המענה המידי והיסודי לכל צורך, שאלה, התלבטות או חשש מסייעים לעבור את תקופת ההחלמה עם שקט נפשי, וליהנות מהשינוי במראה החיצוני ומהשיפור של הדימוי העצמי.

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן