עוד כתבות בנושא

הוקרה לצוות החברה למרכזים הקהילתיים של הרצליה

ארוחת ערב חגיגית, והופעה של עינת שרוף בגן של בית קינן , יו"ר המרכזים הקהילתיים הרצליה, יוסי קוממי: ההצלחה של החברה למרכזים קהילתיים היא במקוריות שלה, אשריכם על עבודה יוצאת דופן."

אירוע הוקרה לצוות החברה למרכזים הקהילתיים של הרצליה התקיים ביום ב', ברחבה של בית קינן בהרצליה.
אחרי שנתיים של קורונה, מרכז הקהילתי הרצליה יזם את האירוע לחיזוק והוקרה לכלל עובדי ומתנדבי המרכזים הקהילתיים. צוותי המרכזים הקהילתיים מונים כמאות אנשים: צוותי החינוך של מרכז מיק"ה: מעונות היום, הצוותים המקצועיים, והמתנדבים בכל אחד מחמשת המתנ"סים בהרצליה.

האירוע כלל ארוחת ערב חגיגית ובאר משקאות, והסתכמה בהופעה מקפיצה של עינת שרוף, שמהרגע שהרימה את המיקרופון, לא איכזבה. במסגרת האירוע נחשף הלוגו החדש שילווה את המרכזים הקהילתיים.

ראש העיר משה פדלון – "ראש עיריית הרצליה, משה פדלון: "כולכם מלאי השקעה ואכפתיות גדולה, שזוכה לשבחים מכלל הקהילה. הכל בזכות הפעילות, ההתמדה וההשקעה שלכם למען תושבי הרצליה. אנחנו השנה משקיעים בארבעה מתנ"סים נוספים: נווה עמל, נווה ישראל, המסילה, וגליל ים, בסך 170 מיליון ₪. לכן אני משוכנע שהשנה הבאה תהיה אף יותר טובה, והרצליה תמשיך להיות מקום מאיר פנים. מאחל לכולכם שנה מוארת ובריאות איתנה."

יו"ר המרכזים הקהילתיים הרצליה, יוסי קוממי: האירוע הוא תודה והערכה אליכם, על כל מה שאתם עושים למען תושבי הרצליה, מהפעוטון ועד הגיל השלישי. ההצלחה של החברה למרכזים קהילתיים היא במקוריות שלה, אשריכם על עבודה יוצאת דופן.

מנכ"ל החברה למרכזים קהילתיים הרצליה, יקי חרל"פ: אני מודה לכל אחד ואחת מכם. בשנתיים האחרונות לא זכינו להיפגש, ולא יכולתי והודות לכם על המסירות ההשקעה וההתמדה האין סופית, אני שמח ונרגע על האירוע הזה שאפשר לי להודות לכולכם באופן אישי. למרות השנתיים הקשות שעברנו, לא התייאשתם לרגע.

מנהל מחוז מרכז של החברה למתנ"סים, מוטי אבו: אתם כל יום ויום אתם חושבים ופועלים איך אפשר לעשות טוב יותר. אתם משפרים את חייהם של אלפי אנשים, בעודכם עומדים באתגרים משמעותיים. זה שליחות ומגיע לכם את כל התודות.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן