עוד כתבות בנושא

היכל אומנויות הבמה מארח את ההצגה "את שאהבה נפשי"

היכל אמנויות הבמה הרצליה מארח את הדרמה המשפחתית המרגשת, החשובה והמדוברת "את שאהבה נפשי", שנכתבה בהשראת פיגוע הירי בבר נוער בת"א 

אורלי זילברשץ - את שאהבה נפשי היכל אומנויות הבמה הרצליה

את שאהבה נפשי מחזה ישראלי מקורי מאת איתי סגל בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה

דרמה משפחתית מרגשת, בהשראת פיגוע הירי האכזרי בבר נוער.

בשעת לילה, מוזעקת דבורי באום לבית חולים במרכז הארץ. בנה הובהל לשם אחרי שנפצע קשה בפיגוע הירי האכזרי בבר נוער – בו נכנס אלמוני חמוש לבית אגודת הלהט"ב בתל אביב, ירה ללא הבחנה, רצח את ניר כץ וליז טרובישי, ופצע מעל לעשרה צעירים. הוא מחוסר הכרה ואין מי שיסביר לה מה קרה, ואיך מצא את עצמו בנה במקום בו נפגשים הומואים ולסביות.

כך נפתח המחזה "ואת שאהבה נפשי", דרמה משפחתית במרכזה צעיר דתי בן 17 וחצי, שנאלץ לצאת מהארון באופן לא צפוי ולא מתוכנן בפני משפחתו, שעות ספורות אחרי שחייו ניצלו בנס ומוצא עצמו, בטיפול המרה שנכפה עליו על ידי משפחתו. המחזה, שנכתב בהשראת אותו פיגוע ירי מטלטל, מציף סוגיות אקטואליות נפיצות כמו טיפולי המרה, הומופוביה ופשעי שנאה.

בימוי: משה קפטן

משתתפים: אורלי זילברשץ, עמית רהב/אברהם ארנסון, דניאל ליטמן/ידין גלמן, נאיה בינשטוק, יגאל שדה/דני גבע אורי הוכמן, מיכל ברנד/עמית זיתון, עמוס בוארון/נדב שמה

"'את שאהבה נפשי' היא הצגה שראויה להיות מוצגת בפני כל הורה, בפני תלמידים ובפני כל אדם הרוצה להבין או להזכיר לעצמו, עד כמה חשובות קבלה וסובלנות כלפי הקרובים שלנו ומה הנזק של בורות ודעות קדומות." (עומרי פיינשטיין, פנאי פלוס)

"דרמת התבגרות מעוררת הזדהות עמוקה, מרשימה ומרגשת ביותר." ידיעות אחרונות

"לכו לראות. כי זה חשוב. כי זה מאיר עיניים ומעורר מחשבה. כי זו הצגה טובה." אתר הבמה

יום שני 18.7 (20:30) היכך אומנויות הבמה הרצליה

לכרטיסים:   https://katzr.net/d1d394  ובטל: 09-9729999

הטבה לקוראי הרצליה ניוז  – 79 ₪ לכרטיס בלבד!

(המבצע לזמן מוגבל / מתייחס לשורות 19-23 באולם)

קוד הנחה באתר ההיכל: "הרצליה ניוז"

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן