עוד כתבות בנושא

הלם וצער – ראשי העיר מגיבים על רצח מנכ"ל עיריית טירה

ראשי ערים בשרון הביעו הלם ותדהמה על בעקבות רצח מנכ"ל עיריית טירה – ד"ר עבד אלרחמאן קשוע. משה פדלון ראש עיריית הרצליה: "עיריית הרצליה מביעה צער עמוק על הירצחו של מנכ"ל עיריית טירה, עבד אלרחמן קשוע ז"ל, העירייה מחזקת את ידיהם של תושבי טירה והמגזר הערבי בכלל במאבק נגד נגע האלימות

עבד אלרחמן קשוע (60), מנכ"ל עיריית טירה, נורה למוות אתמול (שני) בעיר טירה, סמוך לתחנת המשטרה. הוא נפצע באורח אנוש, ופונה על ידי מד"א לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם נאלצו לקבוע את מותו. באירוע נפצעו גם חבר מועצת העיר מחמוד נאסר (60) ושייח מוכר (58) באורח קל. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

ראשי הערים בשרון, קוראים למלחמה בפשיעה במגזר הערבי ומביעים את תנחומיהם למשפחתו. מספר קרבנות הפשיעה הרצחנית בחברה הערבית ל-2023 עומד על-154 נרצחים. בעיריית טירה השביתו היום את שירותי העירייה וקיימו כנס חירום של מועצת העיר. שר הפנים משה ארבל, פנה לראש הממשלה בעקבות הרצח בטירה בדרישה לערב את השב"כ בחקירה ובמניעת אירועים נוספים. "אי אפשר לעבור לסדר היום", אמר.

אלרחמן קשוע, כהן שימש כמנכ"ל עיריית טירה והיה אחראי על ניהול כל מחלקות העירייה ועל עובדיה. בין השאר ייעץ לראש הרשות ולמועצת העיר, ריכז עבודת מטה של העירייה מול גורמי חוץ כגון משרד הפנים, משרד האוצר, משרד השיכון משרד הכלכלה ומשרדי ממשלה נוספים, ואף הציב מטרות ויעדים בכל תחומי החיים ברשות.

המשך השקעה בחינוך, ברווחה ובשיפור פני העיר
משה פדלון ראש עיריית הרצליה

משה פדלון ראש עיריית הרצליה: "עיריית הרצליה מביעה צער עמוק על הירצחו של מנכ"ל עיריית טירה, עבד אלרחמן קשוע ז"ל, ומוסרת תנחומיה למשפחתו. העירייה מחזקת את ידיהם של תושבי טירה והמגזר הערבי בכלל במאבק נגד נגע האלימות וקוראת למשטרת ישראל לפעול מיידית למיגור הפשע בחברה הערבית. שוחחתי עם חברי ראש העירייה עו״ד מאמון עבד אלחי והבעתי את תנחומי העמוקים בשמי ובשם כל תושבי הרצליה איפה המשילות והביטחון האישי שהבטיחו לנו שרי הממשלה?! ".

ראש העיר רעננה חיים ברוידא: "רצח מנכ"ל עיריית טירה, עבד אלרחמן קשוע, הינו אירוע קשה ועצוב לחברה הישראלית כולה. הפגיעה באיש ציבור, שהקדיש חייו לעשייה למען הזולת והחברה ולעשיית הטוב אינה נסלחת, וכמותה כל פגיעה ונקיטת אלימות כלפי כל תושב ואזרח במדינה. אני משתתף בצערה של המשפחה ושל תושבי העיר טירה וכואב על התגברות האלימות במגזר הערבי, החוצה כל גבול. יש להוקיע מכל וכל את תופעת האלימות ולהביא למיגורה המיידי, ואני באופן אישי אהיה שותף פעיל בכל יוזמה או מהלך שיסייע למניעת כל פגיעה בחפים מפשע ובכללם נבחרי הציבור ועובדי הרשויות המקומיות".

אמיר כוכבי ראש עיריית הוד השרון: "הרצח המזעזע של מנכ״ל עיריית טירה עבד אלרחמאן קשוע, מראה שוב שחייו של שליח ציבור במדינת ישראל זולים וחייו של שליח ציבור ערבי זולים אף יותר. האלימות הגואה בחברה הישראלית על החברות השונות המרכיבות אותה, מגיעה, בהיעדר טיפול שורש ממשלתי, אל סף דלתנו.  טוב היה עושה המרכז לשלטון מקומי, אם היה משבית את כלל הרשויות עד קבלת תוכנית מתוקצבת למלחמה בפשיעה. כולי צער לא רק על הירצחו של עמיתנו עבד, אלא גם על הידיעה שזהו לא הרצח האחרון. עיריית הוד השרון, עובדותיה ועובדיה שולחים תנחומיהם למשפחת קשוע, להנהלת עיריית טירה ולכלל העובדות והעובדים, בשעתם הקשה והמפחידה".

רפי סער, ראש עיריית כפר סבא: ״רצח מנכ"ל עיריית טירה, ד"ר עבד אלרחמן קשוע ז"ל הוא אירוע מצער וקשה של רצח עובד ציבור.

הכרתי את ד"ר עבד אלרחמן קשוע באופן אישי במסגרת אחד מתפקידיי בעבר, כממונה מטעם משרד הפנים בוועדת המכרזים למינויו לתפקיד, וזכיתי להכיר אדם שכל עשייתו והווייתו הייתה למען הציבור ולמען החברה.

גל האלימות והפשיעה בחברה הערבית ובחברה כולה אינו יכול לעבור לסדר היום, ונדרשים נקיטת צעדים מיידיים לטובת מיגור התופעה, ויחד עם כל ראשי הרשויות המקומיות נמשיך לפעול למען השגת יעד חשוב זה.

אני שולח את תנחומיי לבני משפחתו ולכל תושבי העיר טירה".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן