עוד כתבות בנושא

הערב בני הרצליה בליגת האלופות

בני Ofek Dist הרצליה תארח הערב (רביעי) את טנריף במסגרת ליגת האלופות בהיכל האנרבוקס בחדרה. טנריף היא אלופת המפעל הנוכחית ומחזיקה בסגל שלה שחקנים בכירים כמו שרמדיני, הוארטס וסאלין.

בני הרצליה בליגת האלופות צילום יעקב זלדין, בני Ofek Dist הרצליה

הרצליה מגיעה למשחק לאחר שהפסידה השבוע בתום הארכה להפועל חיפה, 87:85. בליגת האלופות, הרצליה רשמה במחזור שעבר את ניצחון הבכורה שלה במפעל 90:85 על ריטאס וילנה, לאחר שבמחזור הפתיחה הפסידה לפריסטרי.
אחרי שישה מחזורים בליגה הספרדית, טנריף מדורגת במקום השני עם מאזן של 5 ניצחונות והפסד בודד. במחזור האחרון בליגה הספרדית ניצחה את גראן קנריה 86:70, שרמדיני והוארטס הצטיינו עם 25 ו-21 נקודות בהתאמה. בליגת האלופות טנריף הפסידה במחזור שעבר ביוון לפריסטרי 88:81 והיא נמצאת עם מאזן של ניצחון והפסד.

מוריס קמפ שהצטיין בניצחון על ריטאס עם 23 נקודות נבחר לשחקן השבוע בליגת האלופות. קמפ מדורג שלישי בטבלת מלך הסלים של המפעל עם 23.5 נקודות למשחק.

כ-1000 אוהדים הגיעו להיכל האנרבוקס בחדרה בניצחון על ריטאס וילנה לרבות אוהדי הקבוצה שהגיעו בהסעות שארגנו הקבוצה ואגודות כדורסל שפועלות באזור והוזמנו למשחק. גם במשחק מחר מצפים בהרצליה ל-1000-1500 צופים, מחיר כרטיס למשחק יעלה 30 שקלים בלבד.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן