עוד כתבות בנושא

הפוליטיקה בהרצליה מתעוררת איחודים והכרזות

חודשיים וחצי לבחירות ומפת הרשימות מתחילה להתבהר, ארבעה חברי מועצה הכריזו על התמודדות  ב3 רשימות חדשות למועצת העיר ופדלון מתחיל רשמית את הקמפיין

שבוע של הכרזות פוליטיות בהרצליה, ארבעה חברי מועצת העיר הכריזו השבוע על כוונותיהם בבחירות המתקרבות.

עו"ד דניאל איזנברג צדיקים הכריזה על התמודדות בראש רשימה עצמאית בשם "רוח צעירה בהרצליה", איזנברג נבחרה למועצת העיר בבחירות הקודמות ברשימת מר"צ ופעלה כחברת מועצה בעיקר למען קידום תחבורה שיתופית וציבורית בשבת כמוכן הייתה פעילה בקידות פעילויות למען צעירים ונוער בעיר.

איזנברג צדיקים: "בחמש השנים האחרונות פעלתי כחברת מועצת העיר כדי לשנות, לשפר ולקדם את איכות החיים של כולנו, תושבות ותושבי הרצליה. פעלתי מדי יום, כדי שהעיר שלנו תהיה עיר חופשית ומכילה. עיר של תושביה, שלכן.ם, שלנו. אני גאה בכך שהצלחתי לקדם תחבורה ציבורית בשבת, שהכנסתי לעיר אופניים ורכבים שיתופיים, שקדמתי את אפשרויות הפנאי לצעירות וצעירים וחידשתי את מרכז הצעירים "האנזו". שהכנסתי את אירועי הגאווה לעיר וגאה במיוחד שכשליחת ציבור, נתתי מענה לאין ספור פניות ציבור, עשיתי כל שביכולתי בכדי לייצג אתכן.ם תושבות ותושבי הרצליה באופן הטוב ביותר, להיות כתובת לפניות ולעשות את השינוי, הן ברמה הפרטנית והן ברמה העירונית."

חברת המועצה דנה אורן ינאי הכריזה על התמודדותה בראש רשימת "חוזה חדש", אורן ינאי מנכ"ל לשכת עורכי הדין מחוז תל אביב היא מראשי המחאה נגד ההפיכה המשפטית, נבחרה בבחירות האחרונות בראש רשימת דרך חדשה.

אורן ינאי: "אני מתמודדת למועצת העיר בראשות רשימת "חוזה חדש", שתכונן חוזה חדש בין התושבים לשלטון המקומי – ואני צריכה אתכן.ם איתי. לפני כשבעה חודשים הציבור הליברלי והדמוקרטי בהרצליה התעורר. שבעה חודשים, שכולנו יחד לא נחים לרגע למען ישראל יהודית ודמוקרטית, ועכשיו אנו מתאחדות.ים לרשימה משותפת למועצה העיר- ממחאה להשפעה "חוזה חדש הרצליה" לאחר 5 שנים של עשייה ציבורית במועצת העיר. אני שבה אליכן.ם מנוסה יותר ועם נבחרת מדהימה ומנוסה, שתהיה הכתובת הליברלית והלוחמת שלכן.ם במועצה."
בחמש השנים האחרונות יזמתי והובלתי עשרות מאבקים ופעלות בנושאי חופש, ליברליות, תכנון עיר, הדתה, גזענות, איכות החינוך ומנהליה, תשתיות חינוך, תחבורה, תחבורה ירוקה, בעלי חיים, בינוי שפוי, שמירה על העצים והמשך שתילה גם בשנת השמיטה.
לא נרתעתי ולא חדלתי גם כאשר נתקלתי בניהול לא תקין של העיר."
בשלב הנוכחי לא ידוע אם בכוונתה של אורן ינאי להגיש מועמדות גם לראשות העיר.
דנה אורן ינאי צילום: דרור סיתהכל

ירון עולמי וצבי וויס חוברים לרשימה משותפת, חברי המועצה הוותיקים החליטו להתמודד במשותף בראש רשימה מאוחדת. צבי וויס ישובץ במקום הראשון.

לדברי וייס ועולמי, הפועלים בהתנדבות במשך שנים רבות כחברי מועצת העיר: "הסיעה החדשה תהווה בית חם לכל התושבים המאמינים בדו קיום, ערבות הדדית, וחיבור למורשת ולמסורת ישראל- מבוגרים וצעירים, דתיים, מסורתיים וחילוניים, ותיקים ועולים חדשים".

צבי וייס: "אני מאמין גדול באיחוד כוחות, וכאן מדובר בחיבור טבעי והגיוני בין סיעות אשר שמו מאז ומעולם את צרכי תושבי ותושבות העיר ורווחתם במרכז העשייה שלהן. ירון עולמי ואני שותפים אמיתיים לדרך ארוכה של איחוד לבבות, ערבות הדדית ושבת אחים גם יחד.  אני שכיהנתי כסגן ראש העיר של אלי לנדאו ז"ל ושל הגב' יעל גרמן מכיר את החשיבות והתרומה של עבודה משותפת המביאה להישגים לטובת כלל העיר."

ירון עולמי: "מדובר בשילוב מנצח ומתבקש של סיעות שמבקשות בסה"כ לעשות טוב בהרצליה, ולהמשיך לפעול למען תושבות ותושבי העיר- בכל ישיבה, ועדה, פרויקט או קונפליקט. שנים שצבי ואנוכי מהווים פה עבור התושבים בישיבות המועצה, משרתים את הציבור במסירות ובאהבה רבה, ובכוונתנו להמשיך בכך. אני מאמין שבמיוחד בתקופה כזו, גם כשיש ויכוחים ומחלוקות-
חשוב להראות שאפשר לחיות ביחד ולשתף פעולה, תוך כבוד הדדי, קבלת והכלת האחר והשונה, והרבה אהבת חינם."

ראש העיר משה פדלון מזניק את הקמפיין, אחרי האיחוד עם מאיה כץ, התמיכה הרשמית של המחנה הממלכתי הגיע זמן השקת קמפיין הבחירות של ראש העיר. אירוע ההשקה יערך ביום ראשון בבית חיל האוויר בנוכחות בני גנץ.

משה פדלון התבשר השבוע שקריית שמונה העניקה לו את תואר יקיר העיר על תרומת העיר הרצליה לקריית שמונה בתקופת הקורונה.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן