עוד כתבות בנושא

הקיץ לא צריך לצאת מהרצליה כדי לבלות

הביקור התקופתי של הקורונה לא עוצר את התרבות בהרצליה, עשרות אירועי תרבות ופנאי מתוכננים העיר במהלך חודשי הקיץ, אחרי תקופה ארוכה של השבתת התרבות, בכל פינה בעיר אפשר יהיה לבלות אירועי תרבות ספורט ופנאי, רוב האירועים יהיו ללא תשלום או במחיר כניסה סמלי מומלץ לעקוב אחרי העדכונים

המפקדת מגיעה לסינמטק הרצליה

סינמטק הרצליה

 אחרי תקופת השבתה והקרנות וירטואליות, עולם הקולנוע חוזר בכל הכוח ומשחרר את הסרטים שהצטברו בתקופת הקורונה סינמטק הרצליה השיק תכנית סרטים ואירועים לקיץ, סרטי מסע, להיטי הילדים, סרטי דוקאביב ועוד ועוד, על הכל ניתן לקרא בתכניה

אירוע השיא יהיה ביום חמישי הקרוב עם אירוע הפרידה מסדרת המפקדת בהשתתפות יוצרי וכוכבי המפקדת  והופעה חיה של אקו, שכתבה את פסקול הסדרה, וכמה הפתעות נוספות. חובבי הקולנוע יוכלו לצפות ב”מ.א.ש” – קומדיית הצבא האהובה.

מרינה הרצליה

אחרי פסטיבל הג'אז אליו הגיעו אלפי צופים ממשיכים אירועי הקיץ במרינה, אירועים ומופעים מול השקיעה, במרינה היפה והגדולה ביותר במזרח התיכון. פסטיבל מוסיקה עברית, מופע מחווה לאלביס פרסלי, פסטיבלי בירה, יין וקוקטיילים, קבלות שבת, הקרנת גמר גביע היורו, אירועי גולשים, שוק איכרים, טברנה יוונית, משטים ועוד  לפרוט האירועים

 עיריית הרצליה

למעלה מ-100 אירועים, מופעים, פעילויות ואטרקציות שמותאמים לכל אחד ואחת, יתקיימו בעשרות מוקדים ברחבי העיר. האירועים תועדפו עבור תושבי הרצליה – ברישום, בכניסה חופשית לקונצרטים הגדולים (לעומת כניסה בתשלום לתושבי חוץ), ובמופעי הפארק עם הכוכבים הגדולים שמיועדים אך ורק לתושבי העיר –  וכל זאת על מנת להבטיח שכולם יוכלו להגיע וליהנות. 

 ראש עיריית הרצליה, משה פדלון "לאחר שבקיץ שעבר נאלצנו להסתגר בבתים ולשמור על ריחוק חברתי, אני שמח לומר שאנחנו חוזרים – ובגדול. באותה נשימה, אנחנו נמצאים כל העת עם האצבע על הדופק בכל הנוגע להתפרצות המחודשת של נגיף הקורונה, שפוקדת את המדינה. אירועי הקיץ של הרצליה, שכבר מזמן הפכו לאחד מסימני ההיכר הבולטים בישראל, מקבצים בתוכם תמהיל עשיר של אירועי תרבות, ספורט ופנאי, לכל הגילאים. אני מאחל לתושבים קיץ שמח ומהנה, והקפדה על שמירה על הבריאות."

 מנכ"ל העירייה, אהוד לזר "אני מודה לעובדי העירייה המסורים שמסייעים ולוקחים חלק בהפקת אירועי הקיץ הרבים בהרצליה. אנו בעיריית הרצליה נמשיך לספק לתושבים אירועים ופעילויות באיכות הגבוהה ביותר, ובסטנדרטים שהם מורגלים אליהם. אני מאחל לכולם קיץ מהנה ושמח."

בין האירועים שיתקיימו בעיר במהלך הקיץ: מופעי פארק של  איתי לוי  ושל עדן חסון  המופעים מיועדים רק לתושבי הרצליה, במחיר מסובסד של 30 ₪ בלבד. 

קונצרטים בפארק הרצליה בימי שבת – כניסה חופשית לתושבי הרצליה. עלות כרטיס לתושבי חוץ: 49 ₪.  שילוב בין תרבויות במופעי קונצרט מפתיעים בניצוחו של גיל שוחט. המופע הראשון יתקיים ביום שבת, 3.7, בשעה 19:00בין פריז לטהראן: לירז צ'רכי, דניאלה לוגסי והקונצ'רטו לפסנתר מאת ראוול.

 מוסיקה על הדשא בגן בן שפר מגוון הופעות, בימי ראשון. המופע הראשון ביום ראשון, 4.7, בשעה 18:00, תתקיים הופעה של אילנה אביטל.

פסטיבלי בירה ואוכל בפארק, כולל הופעות של מוש בן ארי וכנסיית השכל – כניסה חופשית.

שבת ישראלית קבלת שבת קהילתית בהנחיית ארגון בינ"ה, עם שירים ישראלים, מילים מרגשות ואווירה קיצית. בכל יום שישי, בשעה 17:00, בגינות שונות ברחבי בעיר. יש להתעדכן באתר העירוני.

קרקס בשכונה  קרקס רחוב מרהיב וצבעוני, בימי שני במהלך חודש אוגוסט. בכל שבוע הקרקס ינדוד למקום אחר בעיר.

נעים בעיראימוני ספורט וכושר במרחבים הפתוחים, בליווי הדרכה מקצועית.

ספורט חצות מתחמי ספורט לנוער בימי שני וחמישי, החל מהשעה 22:00,  במהלך חודש יולי, בספורטק הרצליה.

 שישי משפחתי בכלבייה העירוניתפינות משחק וסיור בכלבייה העירונית.

 מופעים בכוכב השמיני – הופעה של רן דנקר, ערבי סטנדאפ, קריוקי, מסיבות ועוד.

הרצאות בבית קינןמגוון הרצאות בנושאים שונים, בכל יום חמישי במהלך יולי אוגוסט.

ראש עיריית הרצליה משה פדלון

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן