עוד כתבות בנושא

הרצליה אומרת תודה למתנדבות ומתנדבי מלחמת "חרבות ברזל"

עיריית הרצליה קיימה בבית קינן, טקס הוקרה למתנדבות ומתנדבי העיר בעת מלחמת "חרבות ברזל"

הרצליה אומרת תודה

אל הטקס הגיעו כ-800 מתנדבות ומתנדבים שנרשמו דרך הזמנה שפרסמה העירייה לפני כחודש.

בטקס השתתפו ראש העיר הרצליה, יריב פישר, סגנית ראש העיר, דנה אורן ינאי, נעמי ג'רבי, אימו של סמ"ר אורי ג'רבי ז"ל, לוחם בסיירת גבעתי מהרצליה שנפל בדרום הרצועה, ואלון פלד, לשעבר סגן מפקד חטיבה בעזה, שנפצע בשבעה באוקטובר בעוטף ופונה להרצליה עם משפחתו מביתו שבדרום.

ראש העיר הרצליה, יריב פישר, אמר בטקס: "בתקופה הזאת גיליתי אתכם, תושבי הרצליה. גיליתי ונפעמתי מרוח ההתנדבות הענפה שלכם, מההתגייסות, מהרצון לעזור ולסייע, לתרום ולתת, כל אחד לפי יכולתו ואפשרותו.
המלחמה בעזה עדיין כאן, אני קורא מכאן לראש הממשלה ולמקבלי ההחלטות – קבלו החלטות אמיצות! הגיע הזמן לחתור מבלי לפחד משיקולי קואליציה להסכם לשחרור כל החטופות והחטופים, ובניהם עומר שם טוב תושב הרצליה!"

סגנית ראש העיר, דנה אורן ינאי, אמרה בטקס: "העיר הרצליה התברכה במאות יוזמות של החברה האזרחית ואלפי מתנדבים, כל יוזמה כזו היא עולם ומלואו שנתנה מענה למאות מפונים, עשרות יחידות לוחמות ולתושבי העיר אשר היו זקוקים לסיוע והקשבה. ועל כך תודה לכם!"

נעמי ג'רבי אמרה בטקס: "תודה למתנדבים שמעניקים ממרצם ומזמנם למען העיר. כזה גם היה אורי, מלא באור ונתינה, גם בימיו וגם במותו"

אלון פלד אמר: "כל היופי בעם ישראל מתבטא במי שיושב כאן הערב. האנשים שפגשנו היו כמו פנס מאיר בחושך שעטף אותנו."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן