עוד כתבות בנושא

הרצליה זכתה בחמישה כוכבים על קידום פעולות להגברת הבטיחות בדרכים

זהו מספר הכוכבים הגבוה ביותר, שמוענקים בתחרות השנתית מטעם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים והמועצה לישראל יפה.

מימין לשמאל: דיצה גורפינקל, מנהלת מטה הבטיחות העירוני, משה פדלון, ראש עיריית הרצליה, עו"ד דניאל אייזנבג-צדיקים, חברת המועצה, מחזיקת תיק התחבורה, וטל גרנית, מנהל מחלקת פיקוח ובקרת תנועה. צילום: דוברות עיריית הרצליה.

הישג מצוין לעיר הרצליה: בתחרות "רשות מקומית מקדמת בטיחות בדרכים בישראל יפה 2021" מטעם הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים והמועצה לישראל יפה, זכתה העיר בחמישה כוכבים – מספר הכוכבים הגבוה ביותר שמוענקים בתחרות.
 
"רשות מקדמת בטיחות בדרכים" היא תחרות ארצית מטעם המועצה לישראל יפה, בשיתוף משרד התחבורה והבטיחות בדרכים, הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ומרכז השלטון המקומי בישראל.
 
התחרות היא כלל ארצית ומקיפה ערים ומועצות מקומיות. מטרת התחרות להגביר את המודעות והמחויבות של הרשויות המקומיות והעומדים בראשן לנושאי הבטיחות בדרכים ושיפור ההסברה והתנאים הפיסיים בדרכים לטובת משתמשי הדרך.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, בירך על ההישג וציין כי: "הניקוד הגבוה שקיבלנו הוא ביטוי להשקעה הרבה שלנו בנושא הבטיחות בדרכים בעיר. אנו פועלים כל השנה לשדרג את מערך הכבישים, התחבורה הציבורית, שבילי אופניים והמדרכות, כמו גם לבצע פעולות אכיפה, מפגשי הסברה, שיעורים ייעודיים במוסדות החינוך להגברת המודעות, ועוד."
 
חברת המועצה, מחזיקת תיק התחבורה, עו"ד דניאל אייזנברג-צדיקים, אמרה: "כמי שמחזיקה את תיק התחבורה בעיר, אני פועלת כל העת לשים את הנושא החשוב הזה בראש סדר העדיפויות של העירייה. אני שמחה שהמאמצים שלנו נושאים פרי ולראייה הניקוד המקסימלי שקיבלנו בתחרות. בטיחות בדרכים היא ערך עליון ואני אמשיך לפעול באופן שוטף בנושא. אני מודה למטה הבטיחות העירוני מאגף תפעול, ולכל הגורמים בעירייה שמסייעים לי בעבודתם המסורה והמקצועית".

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן