עוד כתבות בנושא

הרצליה – לוקיישן נבחר למשרדים ופעילות עסקית

בעת תכנון והקמת משרד עסקי, יש להביא בחשבון מספר מרכיבים חשובים ולזכור כי בשנים האחרונות אלו משרד כבר אינו רק חלל עבודה פונקציונלי ולמעשה מהווה את הפנים והמיתוג של בית העסק כולו. בעידן הדיגיטלי המודני של ימנו בו הטכנולוגיה מאפשרת לרבים "לעבוד מרחוק", בעלי חברות עסקים רבים עדיין מעדיפים את המסגרת והאווירה הארגונית, ובעיקר את הכתובת המוצגת ללקוחות ולקהל הרחב, אשר מהווה כלי מיתוג בפני עצמו.

הרצליה לוקיישן נבחר

אחד הלוקיישנים המבוקשים ביותר בעשור האחרון מצד ארגונים, חברות ועסקים מובילים הוא העיר הרצליה אשר מעניקה יתרונות מגוונים לבתי עסק וגורמי מסחר שונים ומושכת אליה כל העת חברות הייטק וטכנולוגיה רבות לצד תעשיות רפואיות, נותני שירות ובעלי מקצועות חופשיים רבים. מהן הסיבות המרכזיות להפיכתה של העיר לכ"כ מבוקשת ואטרקטיבית בכל הנוגע להשכרת משרדים, חללי עבודה ומתחמי מסחר, הנה המובילות שבהן:

ראשית כל, המיקום – הרצליה נמצאת במרחק של 10-15 דקות נסיעה מתל אביב, בלב אזור השרון, על מישור החוף ומדרום לערים נתניה, חדרה, פרדס חנה, ובקרבה לערים רבות נוספות. בפועל השכרת משרדים בהרצליה מציבה את העסק בלוקיישן מרכזי בישראל עם נגישות מיטבית מצפון ומדרום לה. בעיר הרצליה פועלת תחנת רכבת הכוללת חניון ושירותי תחבורה ציבורית המחברים את הנוסעים עם שאר חלקי העיר. תחנת הרכבת ממוקמת בסמוך לאזור התעשייה בעיר שם נמצאים מתחמי משרדים ועסקים רבים וטובים. מתחמים אלו ממוקמים בסמיכות לצומת הסירה, צומת מרכזי המחובר לערוצי התנועה הראשיים, לכביש 6 ולכביש החוף.

סביבת עבודה תוססת ונעימה – הרצליה משתרעת על פני אזור מישור החוף, לאורך רצועת חוף מרהיבה. מתחמי העסקים בעיר והמגדלים הממוקמים בהם, משקיפים ברובם אל טיילת העיר ומספקים נוף לים ותמונה פנורמית מרהיבה. באזור זה ניתן למצוא גם מגוון שירותי מסחר, מסעדות ועסקים בתחום המזון המכירים באופי הייחודי של האיזור ומציעים שירותי משלוחים למשרדים, ארוחות עסקיות, שיתופי פעולה שונים לצד שוברים עסקיים ועוד. כל אלו יוצרים סביבת עבודה תוססת, נעימה ואטרקטיבית אשר מחזקת את שביעות רצון העובדים ומנגישה שירותים נלווים ואחרים הנדרשים לבית העסק.

מיתוג וחשיפה – כאמור, פתיחת משרד ובחירת המיקום שלו אינם רק עניין פונקציונלי ושורת הכתובת המופיעה במסמכי בית העסק היא חלק בלתי נפרד מן המעמד והמיתוג שלו. העיר הרצליה מזוהה עם מעמד סוציואקונומי חזק ונתפסת כמעוזם של בעלי הון. השכרת משרד בעיר יכולה לשדר מעמד של הצלחה עסקית, חוזק ויציבות. מלבד זאת, באזור התעשיה שבהרצליה פיתוח ישנו רצף של בניינים עסקיים הכוללים מתחמי עסקים ומשרדים להשכרה לצד בנייני מותג עם השמות והלוגו של החברות המצליחות והמובילות במשק, לרבות משרדי החברה של ענקיות ההייטק גוגל, מייקרוסופט, IBM, אינטל ורבות נוספות. פתיחת משרד בסביבה זו משדרת הצלחה ומעמד ויוצרת עניין בקרב לקוחות אשר מחפשים שירות בסטנדרטים גבוהים ומוכנים לשלם עליו.

 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן