עוד כתבות בנושא

הרצליה מפנקת את חיילות וחיילי העיר: בתי עסק מקומיים יעניקו לחיילות ולחיילים הטבות אטרקטיביות במהלך כל השנה

עיריית הרצליה, בשיתוף מדור הכנה לצה"ל וצעירים, הוציאה לפני מספר שבועות קול קורא לבעלי עסקים מקומיים, להענקת הטבות לחיילות ולחיילי העיר. עשרות בתי עסק נענו לפנייה והתגייסו למען הפרויקט. וכעת, הוא יוצא לדרך.

החל מ-1.1.22, ובמהלך כל השנה, החיילות והחיילים של הרצליה יוכלו לממש הטבות אטרקטיביות בעסקים ברחבי העיר, בהן: כרטיס לסרט בסינמטק ב-10 ₪, מכונת תספורת ב-99 ₪, 25 אחוז הנחה לשיעורי יוגה, 25 אחוז הנחה לציוד מחשבים, הנחות בחנויות אוכל, ועוד.
ההטבות יינתנו בהצגת חוגר.
ניתן לראות את רשימת ההטבות באתר העירייה.
 
בתוך כך, עיריית הרצליה מפנקת את המתגייסות והמתגייסים החדשים ומחלקת במתנה ערכת גיוס מהודרת, הכוללת: תיק גדול, תיק רחצה, סל כביסה ושירותי כביסה. כל מה שצריך לעשות זה להירשם בעמוד החיילים שבאתר העירוני, להגיע עם צו גיוס לבניין העירייה, אגף תנו"ס, ולקחת את הערכה.
 
ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אומר: "אנו בעיריית הרצליה פועלים למען חיילות וחיילי העיר במישורים רבים, לאורך כל השנה. אני מודה לבעלי העסקים המקומיים שנרתמו ברוחב לב ליוזמה שלנו, ויספקו הטבות שישמחו את החיילים ויקלו עליהם."
 
חברת מועצת העיר ומחזיקת תיק הצעירים, דניאל אייזנברג צדיקים, אומרת: "חלוקת ההטבות לחיילות וחיילי הרצליה נועדה כל כולה לשמח אותם ולעשות להם טוב. בעלי העסקים המקומיים הראו לנו עד כמה הם מחוברים לעיר ולתושביה, ואני מודה להם על ההירתמות הגדולה. אין לי ספק שבעקבותיהם יצטרפו בעלי עסקים נוספים."

כתבות קשורות

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן