עוד כתבות בנושא

הרצליה מתחברת לרשת שבילי האופניים של גוש דן – אופנידן

חדשות טובות לתושבי הרצליה: שביל "שרון" של רשת אופנידן המקודם ע"י חברת נתיבי איילון בשיתוף עיריית הרצליה ומשרד התחבורה, עתיד לחבר את הרצליה לרמת השרון ותל-אביב; העבודות יחלו ב- 10.3.22 בדרך ירושלים בעיר ויימשכו כ-9 חודשים.

תמונות הדמיה של שבילי אופנידן. קרדיט: נתיבי איילון.

עוד מעט יהיה הרבה יותר קל להשאיר את הרכב בבית ולרכוב לעבודה על אופניים. העבודות לחיבור העיר לרשת שבילי האופניים של גוש דן יחלו השבוע בדרך ירושלים בעיר. העבודות יבוצעו בימים א'-ה', בין השעות 7:00 בבוקר ל-19:00. במקרה של עבודות לילה תצא הודעה נפרדת מראש, כאשר בכל העת יתאפשר מעבר להולכי רגל באזור העבודות.
 
"שביל שרון", יהיה באורך של כ-16 ק"מ וייצר חווית רכיבה בטיחותית המופרדת משאר משתמשי הדרך. תוואי שביל האופניים יהיה לאורך כל דרך ירושלים ויעבור דרך רמת השרון לפארק הירקון, עד מסוף סבידור בתל אביב.
 
במסגרת העבודות, בנוסף לסלילת השביל יחודשו תשתיות תאורה, חשמל ותקשורת, יינטעו עצים לאורך הציר ויחדשו המדרכות להולכי הרגל.

תמונות הדמיה של שבילי אופנידן. קרדיט: נתיבי איילון.

ראש עיריית הרצליה, משה פדלון, אומר: "חיבור שבילי האופניים לרמת השרון ותל אביב הוא בשורה של ממש לכל שוחרי הבריאות והספורט. העירייה פועלת כל העת כדי להיטיב עם איכות החיים של התושבים ומקצה משאבים רבים למען שמירה על הקיימות ואיכות הסביבה. רכיבה על אופניים שומרת על הכושר והבריאות, היא מהנה, חוסכת נסיעה ברכבים פרטיים ועמידה בפקקים, ושומרת על איכות הסביבה."
 
חברת המועצה, מחזיקת תיק התחבורה, דניאל אייזנברג צדיקים, אומרת: "שיפור מצב התחבורה בעיר והורדת העומסים בכבישים, הם שני נושאים שעומדים לנגד עינינו. בזכות רשת שבילי אופניים גדולה ונוחה, ועמדות התחזוקה שאנו פורשים ברחבי העיר, הרכיבה הופכת להיות פשוטה וקלה הרבה יותר, וכמובן, ספורט ששומר על הבריאות."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן