עוד כתבות בנושא

השבוע בהרצליה הסיפורים הקטנים של השבוע

השבוע בהרצליה הסיפורים הקטנים של השבוע, לוויתן בחופי הרצליה, העדלאידע לא תצעד,  חוף הכלבים נפתח, משט למענו של עומר שם טוב

השבוע בהרצליה
לוויתן בחופי הרצליה צילום: מיכאלה בן יקר

השבוע בהרצליה הסיפורים הקטנים של השבוע

ליוויתן בחופי הרצליה, במהלך פעילות עמותת בית על הים במרינה הרצליה, הבחין צוות העמותה באורח לא צפוי – הלוויתן המצוי. מדובר בבעל החיים השני הגדול ביותר בעולם (מקדים אותו רק הלוויתן הכחול). הפרט שנצפה הוא באורך עשרה מטרים, ומתוקף העובדה שמדובר בלווייתן צעיר הוא עוד עתיד לגדול אפילו יותר.

אז מה יש ללווייתן צעיר לחפש בהרצליה? מדובר בתופעה שקוראת אחת לכמה שנים, כאשר בזמני החורף ליויתנים  החיים במערב הים התיכון, מגיעים לאזורים שהם לא נמצאים בהם בשגרה.

 

 

השבוע בהרצליה
העדלידע לא תצעד השנה

המצב הביטחוני,  הכריע. העדלאידע לא תצעד השנה. ולאחר התייעצויות עם משטרת ישראל ופיקוד העורף, החליטה עיריית הרצליה לא לקיים את העדלאידע המסורתית.
ראש עיריית הרצליה משה פדלון: "קיום חיי שגרה ופעילוית פנאי וקהילה הם בעיני התשובה הטובה ביותר אל מול הטרור שמבקש להביא לחורבן המדינה, והם חשובים גם לחוסן הנפשי שלנו, אך ערכים אלו לא עלו בקנה אחד עם הצורך לאבטח ולשמור על עשרות אלפי המשתתפים הצפויים באירוע."

 
השבוע בהרצליה
חוף הכלבים נפתח מחדש

חוף הכלבים נפתח מחדש. לאור הצלחת הפיילוט שהפעילה העירייה בשנה האחרונה בחוף הכלבים על שם הכלב זילי בסנדי עלי, ולבקשת התושבים, חוף הכלבים עובר למיקום חדש, נגיש, מרווח ומרכזי יותר – חוף אכדיה דרום.

ביום שישי הקרוב, 19.1, יפתח רשמית חוף הכלבים החדש ובו פרושים מתקני אג'יליטי, ספסלים ושולחן פיקניק, מתקני שתייה, מקלחות לכלבים ושכשוכיות לכלבים. ביום שישי הקרוב, בין השעות 14:30-12:30, יתקיימו פעילויות לכלבים והדרכות מקצועיות על המתקנים.

כזכור, חוף הכלבים נקרא על שם הכלב זילי, שנהרג בחילופי אש בשכם באוגוסט 2022 בעת פעילות מבצעית של לוחמי הימ"מ ללכידת מבוקש בפעילות טרור. זילי חברו הטוב של האדם היה אמיץ וגיבור. הוא השתתף בעשרות פעילויות מבצעיות בימ"מ לסיכול טרור ולשמירה על ביטחונם של האזרחים.

השבוע בהרצליה
משט של "צופי הים". צילום: עידו מאירוביץ.

מחזירים את עומר הביתה, צופי הים הרצליה יקיימו משט למען עומר שם טוב

צופי הים הרצליה יקיימו ביום שבת הקרוב, 20.1, משט למען עומר שם טוב מהרצליה, שנחטף לעזה מהמסיבה ב"רעים". למעלה מ-20 כלי שייט יצאו בשעה 11:00 מהמרינה, רח' הצדף 1, וישוטו לאורך חופי הרצליה על ידי חניכי השבט. בשעה 13:00 יתקיים טקס במרינה בנוכחות בני משפחתו של עומר שם טוב.
האירוע פתוח לקהל הרחב.

מנכ"ל העירייה, עו"ד אהוד לזר, בירך על יוזמת צופי הים הרצליה, ואמר: "עלינו להמשיך לפעול בכל האמצעים העומדים לרשותנו על מנת להעמיד את הנושא בראש סדר העידפויות של מקבלי ההחלטות במדינה. על מדינת ישראל חלה החובה המוסרית והערכית לשחרר את כל החטופות והחטופים בהקדם, בריאים ושלמים."

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן