עוד כתבות בנושא

התקנת רשתות – הנקודות שחייבים להכיר

מזג האוויר הישראלי מזמן לנו את אחד מהמזיקים המטרידים ביותר – היתוש. החלונות שלנו גם מזמינים אותם לתוך המרחב הפרטי ביותר שלנו, הבית, חדר השינה, הסלון. ברגע שהיתושים ושאר המזיקים מוצאים את דרכם לתוך ביתנו, קשה מאוד להתחמק מהם.

man install mosquito net wire screen on house window protection against insect

בדיוק לשם כך, נולדו הרשתות. ברגע שאתם מתקינים רשתות על החלונות שלכם, אתם מקבלים ימים רגועים ולילות שקטים, חפים מיתושים.

אילו סוגי רשתות יש?

סוגי הרשתות:

רשת אלומיניום סטנדרטית:

מבין הרשתות בשוק, זו הרשת הרגילה והנפוצה ביותר בבתים בישראל. מדובר ברשת הזולה ביותר, אך היא עמידה ויציבה. קל להתקין אותה ולנקות אותה, אך היא עדינה ביחס לרשתות אחרות ויש לה נטייה להיקרע.

רשת שקופה:

הרשת השקופה היא הפתרון האסתטי ביותר. עם התקנת רשתות שקופות על חלונות הבית שלכם, ניתן לקבל חלונות יפים ונקיים, כך שניתן ליהנות מכל היתרונות שהרשתות מציעות כאשר הבית שלכם נשאר נעים לעין, ללא הרשתות האפורות והדהויות שכולנו מכירים.

רשת גרמנית:

הרשת הגרמנית היא האיכותית ביותר, וכמובן היקרה ביותר. היא כמעט ולא נקרעת, והיא עמידה וחזקה במיוחד. כמו כן, הרשת הגרמנית היא שקופה ונעימה למראה. 

סוגי הפתרונות:

רשת הזזה:

סוג הפתרון הזה מתלבש על מסילה וכך ניתן להזיז אותה מצד לצד. 

רשת קבועה:

מתאימה בעיקר לחלונות קטנים יותר (למשל בחדרי שירותים). הרשת מקובעת במקומה ולא ניתן להזיז אותה.  

רשת גלילה:

רשת המותקנת בחלק העליון של החלון, בתוך תיבה, כאשר ניתן לפתוח אותה כלפי מטה ולסגור כלפי מעלה במשיכה. 

התקנת רשתותהיתרונות 

אוויר לנשימה – אם בחרתם לבצע התקנת רשתות בחלונות ביתכם, תוכלו ליהנות מאחד היתרונות החשובים ביותר שחלונות יודעים להציע – אוויר! כשאין לכם רשת על החלון, יתושים ומזיקים שונים יעשו כל שביכולתם לפלוש לבית שלכם ולהטיל אימה על יושבי הבית. במצב כזה, רובנו מעדיפים פשוט לסגור את כל החלונות ולהדליק את המזגן. אלא שהמזגן עולה לכם לא מעט כסף בחשבון החשמל, ובואו נודה על האמת – אין כמו אוויר אמיתי. התקנת רשתות תחסוך לכם את הכסף ותחזיר לכם את האוויר.

הגנה מפני מזיקים – כמובן, היתרון הבולט ביותר הוא הסיבה לשמה מבצעים התקנת רשתות מלכתחילה. רשת נגד יתושים מגנה על הבית שלכם מפני יתושים ומזיקים שונים ומאפשרות לכם לישון בשקט, מבלי לקום בבוקר עם עקיצות בכל הגוף. 

איך לתחזק רשתות לחלונות?

לאחר שביצעתם התקנת רשתות, חשוב מאוד לתחזק אותן כדי שימשיכו לשרת אתכם למשך שנים ארוכות. התחזוקה הטובה ביותר היא ניקיון. פשוט הוציאו את הרשתות מהמסילות והתושבות שלהן, העבירו מטלית לחה, שאבו ונקו את כל האבק והלכלוכים שהצטברו והחזירו אותן למקומן. 

בהצלחה! 

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן