עוד כתבות בנושא

ושוב אתכם, מאיה כץ הצטרפה לקואליציה

חילוף מהיר 5 ימים לאחר פיטוריו של עופר לוי נחתם הסכם קואליציוני עם מאיה כץ וסיעתה,  מאיה כץ תמונה לסגנית וממלאת מקום ראש העיר. האם המהלך מרמז על ההתמודדות לראשות העיר בעוד שנה? ימים יגידו

משה פדלון ומאיה כץ חוזרים לשתף פעולה - צילום ארכיון קול הרצליה

ארבע וחצי שנים של נתק הסתיימו הערב באיחוד מחדש כאשר ראש עיריית הרצליה, משה פדלון וחברת מועצת העיר הרצליה, מאיה כץ, סיכמו על הצטרפותם של חברי סיעת ״קהילה, צעירים וסביבה נטו״ כשותפים בכירים בקואליציה. במסגרת זו תחזור כץ לתפקידה כמ״מ וסגנית ראש העירייה.

ראש העירייה, משה פדלון, חתם היום אחה״צ (יום ראשון, 4.12.22) על הסכם קואליציוני להצטרפות ארבעת חברי סיעת ״קהילה, צעירים וסביבה נטו״ בראשות מאיה כץ אשר תמונה לתפקיד מ״מ וסגנית ראש העירייה. במסגרת ההסכם, פדלון וכץ יגבשו ויובילו תכנית עירונית משותפת ליצירת מדיניות כלכלית חברתית להתמודדות עם יוקר המחייה. בין הסוגיות המרכזיות לגביהן הוחלט בהסכם, ניהול מאבקים משותפים בכל החלטה ממשלתית שתפגע בצביונה החילוני ליברלי של העיר הרצליה המשך המאבק נגד הוותמל בתכניות הבנייה תוך שימור שמורת אפולוניה (אקו פארק) מדיניות תכנון ובנייה המותאמת לתשתיות הקיימות ותתפתח בשלביות תוך שמירה על ראות ירוקות.
השניים הצהירו כי יפעלו יחד למימוש התחייבויות הממשלה כפי העירייה בין היתר בהקמת הקירות האקוסטיים, מתחם תעש השרון וכמו כן, תוקם ועדה שתבחן את הפתרונות החלופיים לשוברי הגלים והטיפול במצוקים.

כזכור בשבוע שעבר ראש העיר לסגנו עופר לוי כי הוא שולל ממנו את סמכויותיו ויפעל לסיום כהונתו כסגן ראש העיר, ההערכות במערכת הפוליטית היו ראש העיר ביצע את המהלך לאחר שסיכם עם מאיה כץ על הצטרפותה לקואליציה והערב הושלם המהלך.

ראש העירייה משה פדלון: "כניסתם של מאיה, יונתן, פזית ודורון היא צעד מקצועי מעולה ליציבות וקידום העיר הרצליה. קואליציה רחבה ומקצועית תאפשר לנו להמשיך ולהעניק לתושבי העיר הרצליה שירותים מיטביים ולפעול למען קידום עתיד משגשג לעיר בתחומי החינוך, הכלכלה, התרבות, העסקים והקהילה. הרצליה עיר מובילה על פי כל המדדים: בנתוני הזכאות לבגרות, באיתנות הכלכלית, באיכות הסביבה ועוד – נמשיך לפעול לשמירה על עיר מצויינת בכל תחומי החיים".
מאיה כץ: ״שינוי אמיתי קורה מבפנים, מתוך המערכת העירונית. זה לא סוד שבשנים האחרונות בתפקידנו כאופוזיציה היו לנו חילוקי דעות רבים במועצת העיר, אך תמיד באופן מקצועי, ענייני ומכבד בוועדות העירוניות השונות ובישיבות המועצה. בשבועות האחרונים, באווירה הציבורית הקשה שנוצרה במדינה, כשכולנו משוועים לאחדות ולייצוג של כלל חלקי העם, נעננו לבקשת ראש העירייה וקיימנו משא ומתן על ליבת הנושאים שהיו במחלוקת על מנת שנחזור להשפיע בעשייה הציבורית בעיר, יחד עם ראש העיר- מהקואליציה, תוך חיזוק והעצמת הערכים הליברליים והחופשיים. אנחנו מצטרפים עם תכניות עבודה סדורות, אנחנו פה למען תושבות ותושבי העיר הרצליה״.

כתבות קשורות

השארת תגובה

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן